Super gave foto's werden er hier al gepost Yvette, je hebt altijd zo'n frisse platen qua kleur, dat valt me elke keer weer op! Mooi!
Dankjewel Lieke om de organisatie nog over te nemen
Mijn foto's volgen ook zo snel mogelijk, nog één reportage die voorrang heeft en dan kan ik aan de berg foto's van gisteren beginnen.
MadelonSunny
Geplaatst: 17-06-13 16:34
Wat een gave foto's komen er al voorbij zeg!
Sorry dat ik gisteren eerder weg ben gegaan. Ik heb een erg drukke week gehad met erg weinig slaap en toen verliep de zaterdag ook nog 's superkut waardoor ik echt een emotioneel wrak was en eigenlijk helemaal niet wilde komen. Toen heeft mijn vriend voorgesteld om mee te gaan en ben ik toch gekomen. Ik was van plan om me nergens mee te bemoeien en alles maar te laten gebeuren. Zo heb ik bijvoorbeeld ook niet geholpen met de paddock neerzetten omdat ik weet dat vrijwel altijd fotografen het niet met elkaar eens zijn. En laat ik daar nou net niet tegen kunnen als ik me zo rot voel. Maargoed, toen gebeurde er alsnog dingen waar ik me toch weer mee ging bemoeien en ging ik dingen zeggen waar ik achteraf spijt van heb. En toen heb ik maar besloten om naar huis te gaan. Ik trok het echt even niet meer.
Foto's van mijn kant komen zsm. Eerst nog de foto's van Daisy, Tisento en Fiore nabewerken, anders krijg ik ruzie met Cynthia