als jullie nog een model zoek ik heb een 6 jarige fries ben alleen na 27 juni op vakantie
diesel_
Geplaatst: 15-06-13 13:48
stiekem baal ik echt enorm.. ik heb echt veel moeite gedaan om een mooi bruin hoofdstel met goud beslag en goud bitje te vinden. Ik heb me een ongeluk gepoetst en goed getraind omdat ie snel te dik is..
Dat snap ik diesel_ Hopelijk kun je op 1 of meerdere datums die Wendy gestuurd heeft. Als het weer een beetje meewerkt levert dat uiteindelijk wel mooiere foto's op van je pony.
Binau
Geplaatst: 15-06-13 21:11
Ik denk een verstandige beslissing om het te verplaatsen, momenteel giet het hier namelijk... Volgens buienradar vergaat het in Castricum niet veel beter.
Hier inderdaad ook hele zware bewolking. Goede keuze geweest
diesel_
Geplaatst: 16-06-13 00:17
ik kan gelukkig alle drie de datums maar de 13e komt echt bar slecht uit dus dat liever niet.. maar goed staat op de pb! Het weer was t ook niet, maar tóch
heleenxx
Geplaatst: 17-06-13 22:50
Mochten jullie een nieuwe datum prikken en nog een model nodig hebben. Dan zou ik best nog een keer met mijn knappe Olivier willen komen [ITP] Olivier@ fotomeeting bij bollenveld
Weetje je al wat meer over welke datum het gaat worden Wendy? @heleenxx: We weten natuurlijk nog niet of de al opgegeven modellen kunnen op de nog onbekende datum (de keuze is uit : 29 juni, 6 juli en 13 juli.) Mocht er nog een plekje over zijn lijkt het me leuk Ollie weer voor de lens te hebben.