Ah, ik baal dat ik niet kon komen... Vanmorgen in alle vroegte al op stal, hang ik de trailer erachter en wil ik wegrijden hoor ik ineens krak... O, ow...
Is mijn voorvering gebroken Dus dat werd hem niet meer vandaag, broer nog gebeld of ik zijn auto kon lenen, maar helaas was hij ook al weg...
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben, en benieuwd naar de resultaten...
Ik ben al weer thuis en Brenin staat weer heerlijk met zijn vriendje in de wei... (zijn staart vies te maken) Wat een prachtig weer hadden we met de ochtendgroep! Fotografen en hulpen hartstikke bedankt voor het geduld. Ik vond het gezellig en ben benieuwd naar de foto's.
Wat balen trouwens als je auto het op het laatste moment af laat weten. Het enige voordeel is dat je een schoon paard hebt.
Idd echt heel jammer van Chris! Maar dat is gewoon overmacht kan je niks aandoen!
Jezus opweg naar huis, knallen bijna 2 auto's op elkaar scheelde echt niks..
NYC2B
Geplaatst: 06-04-13 15:56
Zo ik ben ook weer thuis, mijn zus is nog onderweg met Timmie en Aukje met Rafiek, het was leuk zodra ik de foto's op mijn computer heb laat ik het weten, sommige komen op mijn facebook-pagina te staan die te vinden is in mijn onderschrift. (mochten de fotos gelukt zijn )
Ben nu op stal. Allemaal super bedankt voor de gezellige en vooral leerzame dag! Heb me camera lekker uitgeprobeerd
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 06-04-13 16:45
Jaa Marlies gaan we doen!!!
Hier ook net thuis. Helemaal op.. Lag er al eentje te slapen in de auto net haha. Even zitten.. Me ontdoen van al het zand en rustig foto's overzetten.