Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik stel voor om nu te gaan stemmen welke 5 ideeën we gaan uitwerken!Ik denk dat het het handigst is om 2 voorkeuren te hebben en daar een streepje achter zetten. Iedereen stemmen aub! Dan kunnen we morgen kijken welk model bij welk idee past en verder nadenken over de (precieze) styling. Sommige dingen kunnen ook nog gecombineerd worden.
1. Slangen (eventueel met appel) III
2. Meel/ rook III
3. Zwanger met doeken
4. Pop/marionette II
5. Naturelle I
6. Sterke poses/ blik/ harde makeup
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen I
9. Fantasy/ Arwen/ Elf/ Black Swan
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque
12. Zwangerschapsfoto's met attributen
13. Vliegende/ rond dwarrelende dingen
DEADLINE STEMMEN MORGEN 17:00!
Gianti schreef:Ik stel voor om nu te gaan stemmen welke 5 ideeën we gaan uitwerken!Ik denk dat het het handigst is om 2 voorkeuren te hebben en daar een streepje achter zetten. Iedereen stemmen aub! Dan kunnen we morgen kijken welk model bij welk idee past en verder nadenken over de (precieze) styling. Sommige dingen kunnen ook nog gecombineerd worden.
1. Slangen (eventueel met appel) II
2. Meel/ rook II
3. Zwanger met doeken
4. Pop/marionette III
5. Naturelle I
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen I
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque I
12. Zwangerschapsfoto's met attributen
13. Vliegende/ rond dwarrelende dingen
[size=24]DEADLINE STEMMEN MORGEN 17:00!
Gianti schreef:Ik stel voor om nu te gaan stemmen welke 5 ideeën we gaan uitwerken!Ik denk dat het het handigst is om 2 voorkeuren te hebben en daar een streepje achter zetten. Iedereen stemmen aub! Dan kunnen we morgen kijken welk model bij welk idee past en verder nadenken over de (precieze) styling. Sommige dingen kunnen ook nog gecombineerd worden.
1. Zwanger met doeken en/of attributen (staat al vast)
2. Slangen (eventueel met appel) III
3. Meel/ rook III
4. Pop/marionette III
5. Naturelle I
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen I
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque I
12. Vliegende/ rond dwarrelende dingen
DEADLINE STEMMEN MORGEN 17:00!
Gianti schreef:Ik vind stemmen beetje moeilijk... aangezien je straks dingen hebt, die bij alleen maar 2 modellen bij wijzen van spreken past, beter lijkt mij, is bij elk model par dingen en dan kiezen, wat het beste past
Gianti schreef:als nou iedereen 1 onderwerp zegt, wat die bij een model vind passen en dan de beste wordt gekozen door middel van stemmen?