Fem: normaal zou dat wel mogen, maar mijn auto is van mijn Oma en ook op haar naam. Als er dus iets gebeurt dan word het heel moeilijk dit te verantwoorde en doe ik het liever niet (hopelijk begrijp je dat)
Zijn er nog modellen die van verder weg moeten komen en die liever niet als allereerste in de ochtendgroep willen zitten? Dan kan ik daar rekening mee houden, ik wil zo namelijk gaan beginnen aan de tijdsplanning!
MadelonSunny
Geplaatst: 13-04-13 19:11
Femke_L schreef:
Zijn er nog modellen die van verder weg moeten komen en die liever niet als allereerste in de ochtendgroep willen zitten? Dan kan ik daar rekening mee houden, ik wil zo namelijk gaan beginnen aan de tijdsplanning!
Ja dat mag uiteraard ook.. Ik geloof dat ik dat ook al had opgeschreven voor jou.. Maar maakt het dan voor jou niet uit of je als eerste of als laatste in de ochtendgroep zit?
Het gaat mij er echt om, dat ik niet iemand als allereerste zet, die het langste moet reizen en bijvoorbeeld dan liever niet als eerste aan de beurt is.
Ja dan laat je de fotografen rouleren? Ik weet even niet hoeveel fotografen en modellen je hebt maar de helft laat je in de ochtend komen. Dan gaan de fotografen in tweetallen en voor elk model hebben ze 15/20min voor portret/standfoto's. Je hebt dan bijvoorbeeld 5 paarden en 5 duo's. Door middel van rouleren krijgt elke fotograaf elke pony voor z'n lens. En daarna met de losgooifoto's gooi je de paarden omstebeurte los en maken alle fotografen foto's en daarna met de rijfoto's hetzelfde als met de losgooifoto's. En dan gaat de ochtendgroep naar huis en komt de middaggroep
Ik zat in mijn hoofd met te veel modellen voor de fotografen, maar het is natuurlijk zo, dat als er een ochtend en een middag groep is, dat je 2 op 1 hebt (2 fotografen, 1 model) ... Dus dan moet gewoon iedereen er tegelijk aanwezig zijn... haha.
Maar zoals het er nu naar uit ziet zal de ochtend groep om half 11 van start gaan, 10 uur verzamelen op de parkeerplaats zodat we ook werkelijk om half 11 kunnen starten. Maar ik ga er nog ff naar kijken! Jullie horen zo meer!
Wauw, ik zie net dat jij in Friesland woont.. Echt respect dat je dan helemaal naar Brabant komt voor een fotomeeting! Of zit je ook wel eens hier in de buurt (vriend, familie, etc?)
Rinske
Geplaatst: 13-04-13 21:12
Let op!!! De weg vanaf Loon op Zand naar Bosch en Duin (dus richting Udenhout binnendoor) is afgesloten tot 23 april!! Je moet dus omrijden via het centrum van Udenhout om er te komen!
Das wel een goeie Rins... Toch lastig als je er opeens voor komt te staan...
Sjolvir
Geplaatst: 13-04-13 21:37
Femke_L schreef:
Das wel een goeie Rins... Toch lastig als je er opeens voor komt te staan...
Dat zou storend zijn.
Vandaag eens wijs naar zwartje staan staren. Die is dus momenteel soort van gemelleerd, deel heeft zwarte doorkomend haartjes, rest is bruin / caramel? met een vierkant dekje op zijn rug niet geschoren en een pluis buik, hoofd en benen.
Ga morgen dus wasactie erop los laten en foto maken. Persoonlijk denk ik dat ik hem als ie na wassen er nog net zo uit ziet als voor.. Hem niet meeneem zondag, zonde voor de fotografen, zo'n half geplukte kip. Maar ga morgen dus was actie doen.
Tja, ik blijf er echt bij dat ik het geen probleem vind, aangezien veel paarden er nu niet op en top uit zien qua vacht, maar ik kan natuurlijk niet voor de andere fotografen spreken.
Dat is goed, dan laten we het gewoon aan de fotografen over! Ik vind jou paard namelijk echt super leuk! Wil hem graag fotograferen, alleen al dat heerlijke koppie!