Idd en anders moet er iemand anders maar schema maken als we niks horen?
Mijn opzetje van paar paginas terug mag ook aangehouden worden. Ik had er wel 1 volledig willen maken maar werk tm 6 uur dus dan zou deze er vanavond pas opkomen.
Daniella ik mocht jou hoofdstel lenen toch? En als het weer rustig is wou ik graag touwhalster om bij portet. Of misschien dat 2 groepjes haar met hoofdstel zien en 2 met touwhalster dat vind ik zelf ook wel leuk & Daniella, was dat bruine eskadron sjabrak er nog? Zo ja mocht ik die lenen ? En anders die van eurostar?
Ik neem wel een longeerzweep mee voor losgooi anders rent ze niet En mijn eskadron halster voor het geval dat, en mijn eigen hoofdstel. Zadel, snoepjes, zweepje, clicker voor misschien wat VD, uhmmmm Poetsspullen, babydoekjes, Vergeet ik iets?
Super Als je die bruine nog wel hebt en staat leuk koop ik hem misschien wel maar dat vraag ik dan later nog wel eens
sietske83
Geplaatst: 01-06-13 17:04
Heb nog niet echt nagedacht over welke sjabrak. Heb wel de eurostar peacock en heel veel kleuren van scapa en van anky een licht blauwe. Maar van scapa vind ik de logo's te groot.