Heeft er iemand trouwens een kleed waar we de zadels op kunnen leggen voordat we gaan rijden? Of lopen we dan weer naar het parkeerterrein om op te zadelen?
Ik heb namelijk een lamsvachtzadel en die heb ik liever niet in het zand Maar ik neem al zoveel spullen mee dat een kleed erbij iets te veel wordt..
Zo, er is hier vannacht een stroomstoring of iets geweest. M'n wekker begon om kwart over 5 te gillen en kon niet meer uit of aan. Heb de stekker er maar uitgetrokken en het alarm van m'n mobiel gezet. Vervolgens heb ik niet meer geslapen omdat ik bang was dat ik de wekker zou missen
Wow jullie zijn er lekker vroeg bij! Ik neem ook en kleed mee om dingen op te leggen.. maar die is niet zo groot.. tot vanmidda dames!! Heb er zin in! En veel plezier alvast in het ochtenddeel!!
Ik zit in scheveningen het is strak blauw en de zon schijnt. Zal in kijkduin niet heel anders zijn. Haha
XiiaaooNaa
Geplaatst: 17-02-13 10:01
whoowwhooowww, jullie zijn vroege vogels haha! als ik mee was gegaan zou ik pas over een half uur de deur uit gaan...echte bikkels jullie....
nu lig ik nog lekker in me bedje!
heeeeeel veeeeeel plezier & tot vanmiddag!!!(:
JNSW
Geplaatst: 17-02-13 10:01
In de auto op weg naar Kijkduin! Zie jullie zo !
xWelsie
Geplaatst: 17-02-13 10:04
heb er zin in! ik hoef gelukkig pas over een half uurtje weg, is een kwartiertje fietsen
_l_amanda_l_
Geplaatst: 17-02-13 10:06
goedemorgen! Wij gaan over tien minuutjes van huis, het is echt SUPER mooi weer! Jullie waren er wel erg vroeg bij haha, toen lag ik nog lekker Tot straks!