Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manny schreef:Ik zit zelf nog in dubio met setjes. Kan het paard in appeltjes groen doen of in het rood, jullie nog een voorkeur? Paard is door het scheren grijs.
Dit is een foto van vorig jaar.
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310539_2718400486071_730054625_n.jpg
HijadelaLuna schreef:elisaalovee schreef:
Naja ze gaat sowieso mee, want we doen het eigenlijk altijd samen.. Eerder werd ze afgewezen omdat
het oneerlijk was tegenover andere fotografen. Vond ik persoonlijk ook zelf, maar er zijn nu 9 fotografen
en volgens mij geen reserve. Ze zou meekunnen als fotograaf, zou ze erg leuk vinden, maar dat laat ik
aan jullie overVind ik wel zo eerlijk. (VevaMoments hier op bokt) En anders gaat ze gewoon mee als een
extra paar handen!
Ze kan ook gewoon fotograferen hoor!!
Royaltjuh schreef:Nou ik heb een paard wat niet zo fit is afgelopen dagen. Ik ga er nog steeds vanuit dat ze mee kan, maar mócht dit nou niet lukken (ik wil haar ook niet écht ziek, of meenemen naar onbekende paarden als ze niet fit is) hebben de fotografen er dan problemen mee dat ik een andere pony meeneem? Heb dan 2 opties, de ene is een bijna 2jarige welsh A in wintertenue (zie mijn profiel), de andere is een 7jarige welsh NWR keurmerrie. Beide fotogenieke pony's.
Daarnaast vallen hier nu verdwaalde sneeuwvlokken, dus van mij mag de zon wel tevoorschijn komen!