wanneer wordt de indeling ochtend en middag groepen gemaakt?dat moet ik wel een beetje optijd weten voor mijn vervoer namenlijk
dat is waar! ben benieuwd hoe Idinn op alles gaat reageren, heb nog nooit eerder zoiets met hem gedaan.hij is wel behoorlijk ongeduldig dus dat wordt leuk met stilstaan
lijkt me dan idd wel leuk in 1 groep! Wordt vast super gezellig, nu hopen dat het weer dan wel meezit!Mijn paarden zijn altijd helemaal door het dolle op onbekend terrein -.- lekker goed voorbeeld!
pietiedecy schreef:lijkt me dan idd wel leuk in 1 groep! Wordt vast super gezellig, nu hopen dat het weer dan wel meezit!Mijn paarden zijn altijd helemaal door het dolle op onbekend terrein -.- lekker goed voorbeeld! Jaaa, vast wel Ga het liefst in een groep om elkaar ook te zien enzo
wie gaan er schema's enzo maken?ik wil ook wel wat doen als dat nodig is hoor is al best snel namenlijk..
We hadden ergens al een schema alleen nu ben jij er bijgekomen. Ik zal deze week wel weer een nieuwe maken
Vanaf nu ! Is iedereen het er mee eens 14 april?! Dan pb ik een mod om te vragen als de titel aan gepast kan worden !
wat vinden jullie van deze ( misschien ) nieuwe titel?Fotomeeting Grikenlan Turkije bos Friesland 14 april nog mensen gezocht ! Wow. dat is wel een beetje lang