Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nadita schreef:Wel een slechte communicatie hier in het topic.
Had een vraag gesteld, aan de fotografen, wordt niet op geantwoord.
Had TS een pb gestuurd, wordt ook niet beantwoord.
Topic is ook zo dood als een pier. Weet niet of ik er op deze manier nog wel zoveel zin in heb....
welmoed__ schreef:Mijn vraag of er nog prikpaaltjes moeten worden geregeld is ook niet beantwoord. Ik wil dat best doen, maar als er niet gereageerd word dan kan ik er niks mee.
HijadelaLuna schreef:Tuurlijk! Ik vind leuk dat je dan toch mee wilt gaan
Ik heb Amarillesx een berichtje gedaan dat ze mee mag als model.
Welmoed__, jij hebt contact met haar? Komen jullie dan samen, beiden in de middaggroep?
Beau_Myrthe schreef:Over de vragen aan fotograven, ik wil best reageren maar sta op twijfel door kapotte camera dus ik vind zelf dat ik niet veel rechten heb. Als jij Ken mee wil nemen Nadita dan moet je dat lekker doen (ben toch verliefd op je beide mannen hihi) en anders was er kans dat je niet mee ging en missen we een model. Verder denk ik dat als je ter plekke even vraagt of je moeder erbij mag op de foto dat daar echt niet moeilijk over wordt gedaan.
Over rijden (zoals sommige vroegen of er erg was als ze niet gingen rijden) dat lijkt me niet een vraag waar een fotograaf op mag zeggen 'nee je moet!' Als jij niet wil rijden doe je dat niet, heel simpel toch we kunnen je nergens toe dwingen. Lijkt me niet dat Nadita ook op Ken gaat zitten omdat er gereden moet worden!
Denk dat het een kwestie is van ter plekke overleggen er vallen genoeg dingen te regelen lijkt me. Zolang je paard er verzorgt uitziet en jou kleding een beetje bij het paard past is het prima toch? Als jij je paard gevlochten wil dat doe je dat maar wil je graag los dan doe je dat. Een fotograaf zal niet alles kunnen zeggen van ik wil dit en dat en zus en zo want dan zullen er geen modellen meer zijn en is er ook niks te fotograven. Hoop dat dit een beetje een uitleg is waarom fotograven niet reageren op vragen!
Edit: schoot me net te binnen als je wel graag rijfoto's wil maar bang bent dat paard gek gaat doen zoals Welmoed kan je altijd hem/haar aan de longe doen en vast laten houden door een groom zo is er misschien iets meer controle tijdens het rijden en vaak kan de longe wel worden weg gewerkt.