Verder heb ik nog twee rozenkransen en kruisjes oorbellen die ik om kan doen. Kan ook al mijn kettingen tegelijk omdoen dan heb ik een heel ijzerwerk omhangen haha. De allstars kunnen evt. ook onder het jurkje. En ik heb nog een hoedje die ik op kan doen, soort strohoedje.
We hadden eerst naar jurkjes gekeken, maar onze kledingkasten verschillen nogal, dus het was al een hele tour om iets te vinden wat bij elkaar paste en wat we allebei ook leuk vonden. Hoop dus ook dat de fotografen het ook goed vinden zo
xWildrose
Geplaatst: 18-04-13 15:43
Dan mijn jurkjes (let niet op de zooi ben.mn kamer aant opruimen haha)
Alledrie erg mooi hoor! Ik vind het allemaal prima, heb er veel zin in! Wel hopen dat er niet zo'n stevige wind staat, maar dat geeft misschien ook wel leuke effecten.
Ik zal morgen even foto's maken van m'n kleding. Ik denk dat ik 2 dingen aan doe, 2 shoots het één, 2 shoots het ander. Niet zo'n probleem om me daar nog eens om te kleden.
@Josien_ Haha, jij bent slim Ik moet nog de hele nacht werken hahaha. Dat wordt foundation smeren
Pikkepor
Geplaatst: 18-04-13 21:32
Leuk ! Ik wilde mijn kleren gewoon aan doen, neem wel een extra paar schoenen of slips me want op hoge hakken het bos door
Hoihoi allemaal, Ik zei gisteren nog hoe stom ik het vond dat zoveel mensen hadden afgezegd voor deze meeting, maar nu hoorde ik gisteren dat ik competitie moet tennissen zondag Dus ik kan helaas niet komen. Sorry hiervoor, en alsnog heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar de foto's
Ik heb er ook zin in leuke jurkjes / outfits! Ik neem mijn bloemenband ook nog mee ik had schoenen besteld bij van haren, schattige ballerina's van maat 37, ik denk alleen niet dat ze optijd binnenkomen
Renske kon Toon zijn fotomaat nog mee ? Die komt dan ook in de planning te staan
Ik maak vanavond even een Weebly aan voor deze meeting, daar kunnen de fotografen hun foto's op zetten. De fotografen zetten er alleen de foto's op webformaat, voorzien van een logootje, op! Als de modellen willen kunnen ze altijd bij de fotograaf nabestellen.
Renske, kan jij zorgen dat Toon en Fotomaat hun foto's er ook op zetten in webformaat voorzien van een logo?
gitje65
Geplaatst: 19-04-13 21:04
Ik zal er wel overheen kijken maar wat is het adres van de fotomeeting?
Alle modellen hebben als het goed is van mij een PB gehad. Zal zometeen de fotografen ook een PB sturen.
Dit is het nieuwe schema, hopelijk hoeven we niks meer te veranderen Heb expres 20 minuten ertussen ingepland voor het omkleden / haar anders doen / e.d.