Thnx voor de beterschapwensen! Gaat nog niet echt beter! Keelpijn is weer terug..
Ben benieuwd naar de rest van de foto's
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

rianne_87 schreef:Ik vond het een leuke dag gisteren alleen jammer dat Rinus helemaal gestoord was en ik eerder naar huis moest. Ik hoop stiekem dat er toch nog een mooie foto is van Rinus.![]()
Alle foto's die er nu op staan zijn echt super mooi![]()
Beterschap voor de zieken..

rianne_87 schreef:Ik vond het een leuke dag gisteren alleen jammer dat Rinus helemaal gestoord was en ik eerder naar huis moest. Ik hoop stiekem dat er toch nog een mooie foto is van Rinus.![]()
Alle foto's die er nu op staan zijn echt super mooi![]()
Beterschap voor de zieken..
Ik vond het zo sneu voor je.. Heb jullie helaas niet meer voor de lens gehad, dus ik hoop dat jullie nog mooie foto's krijgen van anderen.. Ik zou eventueel best een keertje bij jullie willen komen om toch nog foto's te maken.. Zo sneu dit..
Natuurlijk kan dat, maar kan ik het wachtwoord dan ook veranderen? Want ik heb nu mijn wachtwoord wat ik voor alles gebruik daar.
Ik zal even kijken of ik hem kan veranderen.

wat lief! kippen zijn lief @ kippetje.com 
Kippen zijn ook lief toch?
Dat is helemaal waar! 't Is jammer dat ze hier altijd opgegeten worden
anders had ik ze ook wel weer gehad.
Ahww.. Wat sneu... Wij hadden een kip in huis.
Mossel schreef:kuzznathalie schreef:Dat is helemaal waar! 't Is jammer dat ze hier altijd opgegeten worden
anders had ik ze ook wel weer gehad.
Moet je een hok maken dat dat niet kan gebeuren, hebben wij ook anders hebben de vossen een lekker maaltje
Gaas ingegraven, goed stevig hok, maar blijkbaar zijn steenmarters slim... En de kippen die we hadden waren ook heeeeeeele grote kippen, met 1 terror haan, kwam tot boven mijn knie(Terror Tinus), die viel zelfs mij aan, maar ook die hebben ze gepakt (lees; verscheurd). Dus hier geen kipjes meer. 
't Is echt een clown
Pepito is ook zooo leuk!
Jij al begonnen? 
http://fotomeetingzeegse.picturepush.co ... armen.html