Bagheera_206 schreef:MadelonSunny schreef:Haha ja idd!
Dat moeten we van het voorjaar ofso weer 's doen! Was echt geslaagd
Jaah.Vast genoeg animo dan.
Ja vast wel

Alleen misschien toch maar een reiskostenvergoeding vragen en het via de markt doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EquiPhoto schreef:Madelon, de meeting is pas 2 dagen geledenDe meeste mensen zijn weer naar school of aan het werk, dus ik zou er niet van uit gaan dat je alle foto's snel hebt....
EquiPhoto schreef:Madelon, de meeting is pas 2 dagen geledenDe meeste mensen zijn weer naar school of aan het werk, dus ik zou er niet van uit gaan dat je alle foto's snel hebt....
Laraax schreef:Haha
Madelon je staat op de voorpagina
MadelonSunny schreef:Nicole en vriend, hoe zit het met jullie foto's?Heb nog niks voorbij zien komen namelijk
Ik wil even een soort van deadline instellen wanneer de fotografen hun foto's af moeten hebben. Zo weten de modellen wanneer ze uiterlijk alle foto's kunnen verwachten.
Het zou fijn zijn als jullie de foto's voor het nieuwe jaar af hebben. Mocht dat niet lukken door ziekte, kapotte pc of iets, laat het mij dan even weten, daar kan je natuurlijk niks aan doen
nicollol schreef:MadelonSunny schreef:Nicole en vriend, hoe zit het met jullie foto's?Heb nog niks voorbij zien komen namelijk
Ik wil even een soort van deadline instellen wanneer de fotografen hun foto's af moeten hebben. Zo weten de modellen wanneer ze uiterlijk alle foto's kunnen verwachten.
Het zou fijn zijn als jullie de foto's voor het nieuwe jaar af hebben. Mocht dat niet lukken door ziekte, kapotte pc of iets, laat het mij dan even weten, daar kan je natuurlijk niks aan doen
Hahha.. rond de kerst heb ik je foto's af![]()
( kerstvakantie genoeg tijd..)
Maare even met gekheid..
Mijn vriend en ik hebben aantal kaartjes op me P.C gezet.. Nu hebben we gister even ruzie lopen makenvan wie, welke foto was.. Gelukkig bestaan er nog gegevens van camera's en dat hebben we er nu boven gezet om er achter te komen wie welke foto gemaakt heeft..
..
Ik ben ma/di/woe aan stage lopen geweest waarbij ik al 8 uur achter een p.c. zit.. En ma avond en vanavond moet ik mijn verzorg paardie doen..... Dinsdag avond heb ik foto's bewerkt van zaterdag...
Dusssssss misschien morgen avond.. en anders nog eff wachten.. Baal er zelf ook van.. vooral toen ik vandaag uit raam keek en de zon scheen.... ( fotoooo'ss..) Maarjaaa..![]()
Heb geen idee wanneer Chris aan zijn foto's gaat zitten dus dat is nog even afwachten.. Hij is ook niet zo actief als ik daarin..
P.s. Krijg ik nu geen minpunten