Ik vond het ook een super leuke dag dames, bedankt voor jullie moeite en jullie inzet tijdens de meeting! Ik zit te wachten op me moeder tot ze er is haha. Ben benieuwd naar jullie resultaten!
Sorry allemaal dat ik ziek naar huis ben gegaan. Me medicijnen sloegen vandaag niet goed aan. Heb thuis wee medicatie genomen en even plat gelegen. Dus hoop dat ik me snel beter ga voelen. Ik vond het het gedeelte dat ik erbij super leuk. Ik vond het echt balen dat ik het niet af kon maken. Hoop dat jullie een super leuke dag hebben gehad!
Ik ben ook weer thuis, ik vond het weer leuk om met een meeting mee te doen. De laatste was alweer een jaar geleden denk ik. De modellen hebben ook echt super hun best gedaan en de eerste foto's lijken goed gelukt. Ze staan nu te downloaden en ik ga zo ook even een paar bewerken.
Ook wij zijn weer veilig thuis. Stomme oliebol liep ook te kloten met inladen en na 1 x boos doen was het gelijk over. Dus denk dat hij even een weekje op strafkamp gaat ( bij mij ) en hopelijk is hij daarna weer braaf! Denk dat het puber gedrag was en dat hij even misbruik heeft gemaakt van de situatie.
Bedankt alvast en ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!!
wendy1987
Geplaatst: 19-04-15 16:58
Ook ik ben thuis. Ga kijken of ik vanavond iig van elk model 1 online krijg.. Nu eerst weer door en de hondjes doen...
Hartelijk bedankt allemaal voor vandaag! Ook namens mijn ADHD puber Blue. Hij kon niet bepaald stilstaan, maar voor de 3e keer op een trailer en eerste keer strand deed hij het best ok! Vond het een leuke ervaring
NESCAFE
Geplaatst: 19-04-15 17:53
Ik liep net alle foto´s door en deze vond ik zo sprekend