Alvast mijn excuses aan de fotograven. Ik heb gister 2x helemaal gewassen maar er zijn plekken die ik niet schoon heb gekregen. Heb ze nog wel gepoetst maar ja.. witte pony..
Hoop dat dit geen ramp is wij zijn iig onderweg. Tot straks.
Ik ben ook thuis na een uur rijden, oepsie! Ik dacht mooi zon weggetje in te gaan richting Ommen, niet dus... kwam heel veel later in Oud Bergentheim uit.
Nee, gelukkig niet, had lange mouwen en een hoed op mijn hoofd, was erg prettig met deze hoeveelheid zon . Anders was ik gegarandeerd verbrand geweest.
Adje30
Geplaatst: 31-05-14 19:18
Yep, wat heb je een rood hoofd zij mijn dochter :-(
haha mijn vriend is ook wel verbrand. ik kwam alleen groen thuis, dus niet rood gelukkig xD
RusselNuwell
Geplaatst: 31-05-14 19:48
Ik ben echt een kreeft Voor mij echt vingers crossed dat ik niet ga vervellen zelfs. Bedankt voor de gezelligheid! En voor sommige mensen tot morgen! Ik hoop echt dat er nog wat mooie plaatjes uit mijn camera zijn gekomen, want het viel me echt tegen van mezelf
haha mijn vriend is ook wel verbrand. ik kwam alleen groen thuis, dus niet rood gelukkig xD
Haha groen was ik ook, hopen dat het op de foto's meevalt.
Anoniem
Geplaatst: 31-05-14 20:01
Ik ben bang dat ik iedereen ga verslaan qua kreeftfactor Zal zo eens een foto plaatsen. Ik twijfel zelfs of ik er wel goed aan doe morgen nog een dag te gaan...
Sure_lee
Geplaatst: 31-05-14 20:05
Wij vonden het ook een gezellige dag! Bedankt! De foto's uitzoeken zal nog een hele klus worden en nog nooit dingen weggefopt. Dus dat wordt even uitvogelen met de paddock. Ben echt helemaal gaar... niet echt verbrand want had me wel ingesmeerd.
RusselNuwell
Geplaatst: 31-05-14 20:06
Nouks schreef:
Ik ben bang dat ik iedereen ga verslaan qua kreeftfactor Zal zo eens een foto plaatsen. Ik twijfel zelfs of ik er wel goed aan doe morgen nog een dag te gaan...
Ach erger dan ik in bijna niet mogelijk en ik ben ook gewoon van de partij!