AAARG ik ben echt even heel boos. Ik heb de foto's van Randver af, maar nu is mijn google chrome veranderd en kan ik niets meer uploaden?? -_- Iemand anders hier ook last van? Ik verdenk mijn broertje ervan weer eens iets veranderd te hebben zonder mijn toestemming...
Wat een prachtige foto's van Stip, heel erg bedankt, super!!
Horsemaniac
Geplaatst: 15-03-14 21:16
Jorinda schreef:
En SGW Oenkerk in 't laatste weekend van juli! Ik ben daar ieder jaar vrijwilliger.
LEUK!!!!!!!!! ik weet nog niet zeker of ik daar start.. dat ligt eraan of ik begin of eind van het jaar promoveer naar de klasse M. dat hangt weer af van hoe SGW westerbork verloopt
Horsemaniac
Geplaatst: 15-03-14 21:16
DrawnHorse schreef:
Ik heb ook google chrome, maar nergens last van.
Helaas kan ik niet naar Westerbork ivm school.
Jammer maar je gaat met school ongetwijfeld ook leuke activiteiten doen!
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-14 21:49
Ja is heel leuk Lekker van de paarden en de sprongen genieten en ondertussen dromen over mijn toekomstplannen. Het plan is om dit jaar ook de training (en als dat goed gaat de oefencross) van zondag zelf mee te doen!
En jullie hebben natuurlijk allemaal nog dat beeld van Buster in jullie hoofd van zondag... Die gevlekte mafkees die de boel bij elkaar brulde en allerlei vreemde moves uithaalde Ik heb vandaag met hem gemend en hij was zo ontzettend braaf en meewerken. Alleen het water waar we bij langs reden vond hij wat spannend, maar verder was hij ontzettend makkelijk rond te sturen in alle gangen.. Hierbij het filmpje: https://picasaweb.google.com/DoutzenValerie/15Maart2014BusterMennenBijSpartelvijver?authkey=Gv1sRgCImc2sDNh_GQWQ#5991074064714674770
Hebben jullie in ieder geval ook de andere kant van mijn gevlekte sTinker eens gezien haha!