elle108030 schreef:ik heb nog maar 1 nabestel linkje gehad volgens mij van Deetjeeuh
Wil je er van mij een? Ik had in t topic geplaatst dat als mensen er een wouden dat ze het even moesten zeggen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovebrechjex schreef:Moonfight schreef:Helaas is ze al een maand niet online geweest. Ik zal haar nog een pb sturen maar betwijfel of dat helpt. Heel erg jammer....
Ik heb contact opgenomen met haar (vorige week al) maar ivm lichamelijke problemen is ze nog niet klaar. De helft heeft ze al af, maar ze wil alles tegelijk sturen. Ik vind het ook jammer, aangezien in de OP ook staat binnen 3 (?) weken alles af, en opgestuurd. Maar ik vind het zeer begrijpelijk.
Deetjeeuh schreef:Ik wilde eigenlijk voorstellen om een andere locatie te doen.We hebben de heide nu al gehad. Mochten er dezelfde modellen meegaan dan voegt het helemaal niet toe aan je portfolio en dat zou jammer zijn. Wilde het wat meer zuidelijker brengen?
In principe kunnen we zeggen dat de fotografen en modellen van deze meeting voorrang hebben, maar we kunnen aanvulling zoeken van andere modellen en evt. fotografen.