fotomeeting mensen in het noorden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:37

Ik zou nadja dan ook alvast pb doen en andere reserves, dan weet je alvast wie wel en niet kan. :)

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:38

Duidelijk! Hebben wij meer de tijd om model te staan, haha

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:41

Nadja kan niet..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:45

Ik heb net mijn nieuwe lens uitgeprobeerd en zolang je je warm aankleed kan het prima. Maar, het begint nu wel dicht te trekken, dus ik hoop dat het niet te grauw wordt morgen.

Edit, hij geeft hier voor morgen vroeg in de ochtend regen aan en daarna (zware) bewolking met max 2 graden. Het Bos is hemelsbreed 3 km verderop van hier dus qua weer heb ik er wel goed zicht op. Het is overigens wel nat de grond hoorde ik van de buren dus we moeten iig zoveel mogelijk op de paden blijven.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 25-01-14 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:47

Ik heb de rest ook een pb gegooid. Voor de rest van de fotografen moet iedereen aanwezig zijn behalve Ketly die zich net heeft afgemeld.
Alleen ik heb van Krijtje en ilsexxx niet veel meer gehoord na de uitslag. Maar dan hebben we alsnog 5 fotografen

Edit
Ik heb net even gekeken bij het weer in Leeuwarden 's ochtends moet het waarschijnlijk helder weer worden. Dus als we 4 modellen hebben is er alleen een ochtend groep, dan geven we de fotografen langer de tijd om ook op meerder plekjes de fotograferen
Laatst bijgewerkt door Naaoommii op 25-01-14 16:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:48

Ilse gaat ook niet, dat was nml mijn vervoer.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:49

Edit, hij geeft hier voor morgen vroeg in de ochtend regen aan en daarna (zware) bewolking met max 2 graden. Het Bos is hemelsbreed 3 km verderop van hier dus qua weer heb ik er wel goed zicht op. Het is overigens wel nat de grond hoorde ik van de buren dus we moeten iig zoveel mogelijk op de paden blijven.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:50

:')

Ketly dankje dat je het meld! Het is jammer dat ze zich zelf niet afmeld

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:04

Ze heeft het nogal druk met school, dus denk vandaar! :D

Als de meeting niet afgelast wordt, komt er dan nog een vervolg? :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:08

Hmmm, ik twijfel over het weer. Als je naar http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4056855 kijkt wordt je niet blij. := Een neerslagkans van 90% wat aan het eind van de ochtend al begint vind ik nogal wat.

Een kennis van mij heeft beschikking over uitermate goede weerkaarten i.v.m. zijn werk en hij bevestigd dat er morgen in deze regio heel wat neerslag valt; regen, natte sneeuw en in het oosten sneeuw.

Guur, koud en tot op een zeker mate grauwheid maakt mij niet uit. 'Droge' sneeuw ook niet, maar regen en natte sneeuw vindt ik persoonlijk niets. Of althans, met natte sneeuw ben ik ook niet de moeilijkste maar naar het geheel gekeken lijkt mij dat voor de groep niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:12

Ik twijfel wel een beetje, ik weet niet of ik het waard vind om voor 4 modellen 4 uur te reizen... ik baal van de afmeldingen..

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

nu ik het weer nog eens bekijk. ik denk niet dat ik het aandurf met mijn camera.
ik denk dat de organisatie nu een keus moet gaan maken, voor 4 modellen en een paar fotografen is het het denk ik niet waard om door te laten gaan, óf een goede meeting met iedereen er bij een redelijk goed weer, maar niet met natte sneeuw en regen met een halve groep, het risico op slecht weer is gewoon te groot.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:12

Dan zou ik het idd verplaatsen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:15

Ja jammer, de bronnen die gisteren nog redelijk positief waren over het weer, zijn nu ook veranderd van mening. Als ik zo naar buiten kijken, heb ik ook het flauwe vermoeden dat de neerslag straks al gaat komen.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:16

ja klopt zaterdag avond begint 'het' al...

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:16

Nee word niet vrolijk van het weer zo.. Ik denk dat het dan toch verplaatsen word. Maar goed dit is een wintermeeting dus hoe denken jullie er over? Laten we het een winter meeting dus dan zou het in ferbruari en maart worden of wachten we gewoon tot mei dat alles weer bloeit ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:17

Ik vind het wel leuk om het een (vroeg) lente thema te geven, kunnen de pastel tinten nog steeds... hebben ze bloesem bomen bij het bos daar? dat is namelijk heel gaaf!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:20

Geen bloesem helaas. :n

Een winters thema vindt ik nog steeds leuk, maar an sich kunnen we dit nog steeds creëren in februari/maart. Een beetje afhankelijk van de intensiteit van de zon en hoe snel de natuur overgaat in het voorjaar.

Het nadeel van verplaatsen is wel, dat ik hoogst waarschijnlijk niet mee kan i.v.m. de planning van afstuderen. Dus ik zou dan even de datum af moeten wachten.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:22

Ik kan persoonlijk heel februari niet ivm andere meetings en ik wil niet elke week op een meeting staan. Dus ik denk dat het maart/april/mei word. We kijken wanneer de meeste mensen kunnen. Dat is het nadeel van verplaatsen dat de meeste mensen vaak niet meer kunnen

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:25

Maar goed hoe denken jullie er allemaal over. Nog afwachten tot vanavond ? of nu zeggen dat het verplaatst word?

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:31

_l_amanda_l_ schreef:
:o ik wil op zich nog wel mee, maar zit dan wel een beetje met vervoer omdat Sterre2000 hoogstwaarschijnlijk toch niet komt... Jeanine, kan jij me dan misschien van het station oppikken? :Y) (vervoer terugweg idem, iemand die me bij het station af kan zetten?) Ben niet bang van een beetje kou, maar wel van nattigheid, heb net vorige week m'n nieuwe camera opgehaald en wil hem graag niet meteen laten verregenen/sneeuwen :')
Buienradar heeft zich al wel wat (positiever) aangepast: (afgesteld op Leeuwarden)
[ Afbeelding ]

Ismy, heb jij nu ook vervoer kunnen regelen? Als dagmar80 over groningen rijdt, zou je misschien naar Assen kunnen met de bus? borger-assen-groningen is niet zo ver om, of drachten? :( Zou jammer zijn als je niet mee kon! (drachten is maar 15km, dat kan je zelfs fietsen :D )

Jup station Leeuwarden is geen probleem. Meer mensen die dat willen, ik heb plek voor 3 mee rijders.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:32

Dan liever nu, dan kan ik vanavond naar mijn vriend in plaats van dat ik thuis blijf. :o Dan hebben we nog de tijd voor boodschappen voor het avondeten. :')

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:34

Ik wacht nog trouwens even af hoe de rest van de fotografen er over denken. Ik wacht tot 6 uur af, want dan kan ik ook nog andere dingen plannen :')

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:38

Voor wie alsnog wil en het wordt afgelast ik wil wel een poging doen bos van ype is niet zo ver en mochten we een bui op ons kop krijgen kunnen we schuilen in de auto's.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:39

Ik denk dat we er verstandig aan doen om het te verzetten. Als ik alles zo lees en zie hoe weinig mensen nog kunnen, is ook niet leuk voor de fotograven.
Als we idd om 6 uur beslissen wie wat waar en dan weet iedereen waar die aan toe is :)