Fotomeeting Borgerswold 21 Juli Veendam, vervolg op 2012?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Re: Fotomeeting Borgerswold 21 Juli Veendam, vervolg op 2012?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:49

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:09

Ik voelde me tros toen ik mijn foto in uitgelicht zag staan van het foto topic van jae :D

Mogen zijn alle foto's klaar van mij :)

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:05

Link staat hier voor 17:00 uur vanmiddag.. Excuses voor de vertraging, maar door omstandigheden kon ik niet eerder 'leveren'. Heb al gave topics voorbij zien komen, erg leuk!

En terecht dat je trots bent Naomi :) Is toch ook hartstikke leuk?!

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 16:36

Uploading..... :)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:00

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:10

Photobucket heeft de foto's helaas door elkaar gehusseld :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ter info; ik heb niet alle paarden voor de lens gehad i.v.m. verplaatsing naar andere groep..! Annika heb ik niet lang voor de lens gehad dus daar ga ook sws nog heen voor foto's in haar bruidsjurk :)

LINK NAAR ALBUM: http://s1282.photobucket.com/user/MDCfo ... t=3&page=1

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:16

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:21

Prachtige foto's allebei, echt waar! Ben er heeel blij meee :)

moralian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 18:51

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 09:11

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:16

Bedankt Sanne en Michelle.. Ben blij dat jullie ze leuk vinden..!

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:16

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:17

Mariska, mag ik even zeggen dat ik vind dat je echt top werk hebt geleverd! Ondanks dat het je eerste x was echt waaauw! :D

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 11:12

Likemaaike schreef:
Mariska, mag ik even zeggen dat ik vind dat je echt top werk hebt geleverd! Ondanks dat het je eerste x was echt waaauw! :D

Bedankt voor je leuke reactie.. Het was niet mijn eerste foto meet, maar scheelt niet veel ;)

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:30

Ik kreeg net een Pb dat iemand mijn fotos van Solo voor een spel wil gebruiken. Ik wil dit natuurlijk absoluut niet!
Dus graag een verzoek als alle fotograven de fotos van Solo van de upload site willen halen.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 00:02

En nu ook QT in uitgelicht ! Met de fotomeeting!

Loran_Nolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:36

Mariska, dit zou ik ook nog graag willen met mijn opa..
In mijn bruidsjurk.....

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 09:52

Rina, hoe gaat het met de plannen voor de Sellingerbeetse?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:49

Leorah schreef:
Rina, hoe gaat het met de plannen voor de Sellingerbeetse?

De plannen zijn Duitsland geworden :+ En voor de eerste meeting ben ik geen paarden van buitenaf nodig. Dat wordt een beginners/beginners meeting. Daar maken de modellen nog niet zoveel uit, belangrijkste is dat ze stilstaan :+ Dus dat kan met mijn eigen.

Ik ben bezig met de laatste dingen. Zoek nog een ervaren fotograaf die of Nikon fotografeert en 1 die Canon fotografeert. 1 die beide kan en uit kan leggen is ook goed :D

Wordt dus een klein groepje, man of 5, die zonder dat er foto's openbaar gemaakt moeten worden, of afgegeven (aangezien het alleen maar mijn eigen paarden zijn). Gewoon om te oefenen, zonder druk oid.

Dan zit er nog in de pipeline een beginners/iets gevorderde meeting. Hier zal het gaan over belichting/compositie enz. Dus iets verder dan de beginner is. Maar hoe die verder ingevuld gaat worden, weet ik nog niet.

En dan zit er heel mss nog een herfstmeeting in. Die zal om de kleuren ed gaan. Maar ook hier nog geen verdere invulling. En alle meetings zijn hier thuis. Is makkelijker vanwege geen vergunningen, tijdsdruk, makkelijk parkeren enz. En deze meeting hangt echt af of er fotografen zijn die er zin/tijd en lol in hebben.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:34

Ik fotografeer met een Nikon en wil opzich wel mee! :)

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:40

Rina zoals je weet: ik ben er bij en help je graag met de voorbereidingen. :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:39

Sok heel graag. Ik heb nog geen datums oid. Maar ben eigenlijk altijd wel beschikbaar.
Rozenveld thanks. Voor de BBmeeting heb ik niet zoveel voorbereiding. Nog zon voordeel van het hier thuis doen. omheinings staan voor evt losgooifoto's. Stand kan in de bak (krijgen ze gelijk wat voor de kiezen kwa belichting }> ) Maar kan ook op 1 van de paddocs, daar is het licht wat makkelijker. De modellen staan er (incl Jae :D )
Het enigste wat nog mist zijn de fotografen die willen oefenen en een datum :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 21:52

Oke dat vind ik op zich wel jammer rina, ik had in gedachten of een herfstmeeting in de regio misschien een leuk idee was, maar ik begrijp dat jij dat nu thuis van plan bent.

Sok, komen jouw foto's van Borgerswold ook nog?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 22:01

Ja, die komen nog, heb het op het moment HEEL druk, maar ze komen echt ;)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 22:08

Ja maar de herfstmeeting zou dan wel open zijn voor paarden van buitenaf. Alleen de BB meeting niet. Omdat die juist voor de fotografen is bedoeld en niet voor de modellen. En bij de BGmeeting ligt het eraan wie zich meld als fotograaf en wat ze willen.
Voor een herfstshoot heb ik juist een hele mooie lokatie met heel veel bomen er omheen, die dan in alle kleuren van de regenboog zijn.

Ik quote mezelf even uit een ander topic (Meeting van afgelopen zondag in Exloo) Daar heb ik nl nog weer met wat fotografen staan praten. Er werd daar nl gelijk gevraagt om foto's van de omgeving.

Citaat:
Ojeeeeee nu gaat ze gelijk om foto's vragen. Die stonden nog op mijn telefoon. Dus maar snel de foon erbij en ze eraf gehaald :D :+

Klein voorproefje :D Dit is de weg voor ons huis. En als die bomen beginnen te verkleuren is het zo mooi daar.
[ Afbeelding ]

De rest laat ik even in het album staan. Hier is de link. http://s71.photobucket.com/user/clipsje ... t=6&page=1
Ik mis dit jaar dus een stukkie ruimte. Waar normaal mijn weiland is staan dit jaar aardappelen. Maar volgend jaar zou ook dat stuk te gebruiken zijn.

Het hoe en wat verder voor de shoot hangt nog even af van wat er precies georganiseerd gaat worden. Maar zoals het er nu uitziet gaat er een Beginners/beginners meeting komen, en een beginners/iets gevorderde meeting. Voor de beginners/beginners meeting ben ik geen paarden van buitenaf nodig. Voor de beginners is het te belangrijk dat het paard als een huis staat. En is het model an sich minder belangrijk. Voor die meeting gaan er zoals het nu eruit ziet geen paarden gevraagd worden (en mocht het wel nodig zijn, heb ik er al 3 op mijn lijstje waarvan ik weet dat ze er geschikt voor zijn :D ). Die meeting gaat dus ook iets anders verlopen dan normaal :D Voor de gevorderden meeting staat het nog niet vast. Maar mocht het nodig zijn zal er tzt wel een oproep op bokt verschijnen (ik heb hier wat meer connecties kwa paarden :D ).

Mochten er fotografen nog meer tijd in hun schema hebben en een echte herfstmeeting willen, met paarden van buitenaf, is dat mogelijk. Maar dan moeten de fotografen het aangeven dat ze dat graag willen.

Maaaaaar, voor mij is de reden om een shoot te organiseren, de fotografen te helpen. En dus in de eerste plaats om jonge fotografen de kans te geven met licht/compositie ed te oefenen. En dus niet om modellen aan leuke plaatjes te helpen ;) De modellen zullen er dus echt in dienst zijn van de fotografen, en de fotografen zijn dus ook niet verplicht foto's af te staan/openbaar te maken oid. Dat is voor sommige modellen mss iets te hard, maar zover ik van de verschillende fotografen gehoord heb de reden geweest om zulke meetings te organiseren. Wil niet zeggen dat het niet gezellig wordt, maar het wordt dus meer in het voordeel van de fotograaf georganiseerd dan het model.

Ik heb dus ook direct vanaf het begin aangegeven dat als ik shoots ga organiseren het echt voor de fotografen bedoeld is. Dat was nl ook altijd de insteek om deze meetings te organiseren, en niet om maar zoveel mogelijk mensen voor de camera te krijgen en iedereen maar plaatjes uit te delen. De modellen zullen dan altijd ondergeschikt zijn aan de fotografen en niet andersom.

maar tot nu toe heb ik nog van geen fotograaf gehoord dat ze graag een herfstmeeting met paarden van buitenaf willen. Er zijn wat afspraken gaande over meetings onderling bij een aantal fotografen, maar ook daar komen geen paarden van buitenaf.