www.nludershots.weebly.com || www.facebook.com/Nludershots
----------------------------
http://imageshack.us/g/1/10276161/

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leorah schreef:Ontzettend bedankt, Mariska je hebt een PB van mij!
En hier is mijn deel 2! [ITP] mijn knappe schimmelmeisje ITP @ fotomeeting
Leorah schreef:Rina, hoe gaat het met de plannen voor de Sellingerbeetse?
Citaat:Ojeeeeee nu gaat ze gelijk om foto's vragen. Die stonden nog op mijn telefoon. Dus maar snel de foon erbij en ze eraf gehaald![]()
![]()
Klein voorproefjeDit is de weg voor ons huis. En als die bomen beginnen te verkleuren is het zo mooi daar.
[ Afbeelding ]
De rest laat ik even in het album staan. Hier is de link. http://s71.photobucket.com/user/clipsje ... t=6&page=1
Ik mis dit jaar dus een stukkie ruimte. Waar normaal mijn weiland is staan dit jaar aardappelen. Maar volgend jaar zou ook dat stuk te gebruiken zijn.
Het hoe en wat verder voor de shoot hangt nog even af van wat er precies georganiseerd gaat worden. Maar zoals het er nu uitziet gaat er een Beginners/beginners meeting komen, en een beginners/iets gevorderde meeting. Voor de beginners/beginners meeting ben ik geen paarden van buitenaf nodig. Voor de beginners is het te belangrijk dat het paard als een huis staat. En is het model an sich minder belangrijk. Voor die meeting gaan er zoals het nu eruit ziet geen paarden gevraagd worden (en mocht het wel nodig zijn, heb ik er al 3 op mijn lijstje waarvan ik weet dat ze er geschikt voor zijn). Die meeting gaat dus ook iets anders verlopen dan normaal
Voor de gevorderden meeting staat het nog niet vast. Maar mocht het nodig zijn zal er tzt wel een oproep op bokt verschijnen (ik heb hier wat meer connecties kwa paarden
).
Mochten er fotografen nog meer tijd in hun schema hebben en een echte herfstmeeting willen, met paarden van buitenaf, is dat mogelijk. Maar dan moeten de fotografen het aangeven dat ze dat graag willen.
Maaaaaar, voor mij is de reden om een shoot te organiseren, de fotografen te helpen. En dus in de eerste plaats om jonge fotografen de kans te geven met licht/compositie ed te oefenen. En dus niet om modellen aan leuke plaatjes te helpenDe modellen zullen er dus echt in dienst zijn van de fotografen, en de fotografen zijn dus ook niet verplicht foto's af te staan/openbaar te maken oid. Dat is voor sommige modellen mss iets te hard, maar zover ik van de verschillende fotografen gehoord heb de reden geweest om zulke meetings te organiseren. Wil niet zeggen dat het niet gezellig wordt, maar het wordt dus meer in het voordeel van de fotograaf georganiseerd dan het model.