Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dustinlover schreef:Wel grappig dat er dan alleen van Femke(fading) een post word gekopieerd.. En niet van andere die ook mensen voor kinderachtig uitmaken..
Ik zou als ik een meeting zou organiseren het ook niet eerlijk vinden en zou ook eens even gaan mailen van luister ik doe het zelfde en dat mag niet , dat klopt niet...
Beetje kinderachtig ook hoe er word gereageerd door personen dat mensen maar weg moeten gaan.. Bokt is een openbaar forum, deel dan telefoonnummer uit en maak een whatss app groep aan ofzo...
_Dune_ schreef:Fabske, wat voor hulp heb je geboden? Er was en is namelijk geen probleem, alleen vanwege jaloezie omdat iemand anders eerder wél voor problemen heeft gezorgd op een meeting door zich niet voor te bereiden en niet te verdiepen in de regels van een Nationaal Park, wordt er nu een beerput opengetrokken die niet open had hoeven gaan.
Heel simpel, op welke grond willen ze een boete geven? Het is namelijk geen evenement. Je mag samenkomen met een groep in de duinen zolang je je aan de regels houdt en er geen commerciële grondslag is.
fabske schreef:Verder vind ik dat er erg vervelend gereageerd wordt op bokker Fading.
Mensen niet alles wordt gezegd zoals je het zelf leest
Fading is een hele lieve aardige meid die het beste voor heeft met iedereen dus sommige opmerkingen zijn echt niet gepast.
freakish1977 schreef:jemig mensen, wat een gedoe hier! Laat het gewoon los!
Er is toestemming JIPPIEE!!!well done Kim!!
Wees blij voor ons en idd als je het zelf niet op de juiste manier hebt gedaan…
Jammer , les voor de volgende keer.
Laat ons nu gewoon lekker genieten van de vooruitzichten van een gezellige meeting en laat alle negatieve berichten achterwege!
Cynn_x schreef:fabske schreef:Verder vind ik dat er erg vervelend gereageerd wordt op bokker Fading.
Mensen niet alles wordt gezegd zoals je het zelf leest
Fading is een hele lieve aardige meid die het beste voor heeft met iedereen dus sommige opmerkingen zijn echt niet gepast.
Jammer hoor dat je over mijn bericht heen leest.
Zoals ik ook al heb aangegeven; discussie voeren en vragen stellen op een normale volwassen manier mag toch best? Is toch niets raar aan?
Maar zoals zij en nog meer deden.. gewoon ons zowat uit zitten lachen, belachelijk zitten te maken en trots zijn omdat ze heen en weer mailen en dan 'zie je wel!!!![]()
' zitten doen.. nee sorry, ik kan daar niet zo goed tegen.. je kan toch normaal met elkaar omgaan, is dat nou zo vreemd
?
RdLFoto schreef:Okeee, wát er is gebeurd weet ik niet.. Maar wat ik weet is dat er toestemming is voor een LDD meeting!
RdLFoto schreef:RandyOrton25 schreef:Ja ik zit een beetje in twijfel het is voor mij ook een eindje rijden
En ik moet eerlijk zeggen dat me reis al geen goedkope grap is en als ik dan ook nog risico loop op een bekeuring is de lol er snel af natuurlijk.
Femke_L schreef:Als een goede discussie al voor een slechte naam zorgt bij een fotograaf, dan zijn dat de klanten die je ook niet wilt hebben..
Dus daar ben ik niet zo bang voor.
Fading schreef:Ik ben ook blij dat je die andere meeting noemt, eind augustus.
Ik weet niets van die meeting en heb ook geen toestemming verleent.
Het is niet zo dat mijn collega's daar zelf toestemming voor kunnen geven, dat is een foute conclusie.
Dus ik zal ook die meeting benaderen en moeten weigeren en ik zal ook deze activiteit melden bij onze toezichthouders.
Bij deze
fabske schreef:nou nou nou, wat gaan we toch volwassen met elkaar om dames.
Maar ja dat ligt miss aan het een en ander..
Citaat:Beter zoekt de TS een andere locatie voor haar meeting wil ze echter het wel laten plaatsvinden in de loonse en drunense duinen lijkt me dit haar risico.
En neem aan dat ze dan ook wel de boete voor alle deelnemers op zich neemt
fabske schreef:nou nou blingh,
ik wil helemaal niet discussieren hoor ik kreeg dit topic bij actieve topics omhoog.
fabske schreef:nog een laatste reactie hier van mij BEIDE FEMKE's praten geen onzin
maar Dune ik wens jullie allen heel veel plezier bij de meeting kom zeker ff langs om te kijken altijd gezellig
Citaat:en jullie issues met andere bokkers.
Citaat:Ik wou alleen maar helpen maar dan wordt er zo kinderachtig naderhand op gereageerd
Citaat:Is het nalezen en kopieren van iemands berichten hier niet ook ontzettend kinderachtig
Citaat:Beetje kinderachtig ook hoe er word gereageerd door personen dat mensen maar weg moeten gaan.. Bokt is een openbaar forum, deel dan telefoonnummer uit en maak een whatss app groep aan ofzo...
fabske schreef:Cynn niks vreemds aan maar ik denk niet dat ze dat deed of het zo bedoeld heeft
Ik heb je reactie wel gelezen en geen commentaar op jou gegeven hoor
In eerste instantie op niemand hier.
Haha
Citaat:nou nou blingh,
xAnthea schreef:Dames, sorry dat ik hier nog kom binnenvallen (heb me al afgemeld), maar ik zou echt een nieuwe locatie zoeken!
"Er is er hier maar een die toestemming geeft en dat ben ik!
Wie deze boswachter is weet ik niet, maar ik betwijfel dat het een van mijn directe collega's is.
Degene die op 31 augustus de fotomeeting wil houden loopt dus risico op een bekeuring."
Aldus Margreet. Als jullie het risico willen lopen, prima, maar die boswachter heeft eigenlijk het recht niet om toestemming te geven.
Zo, dat is het laatste wat ik wou zeggen
Cynn_x schreef:Ik denk dat het t beste is om alsnog naar een andere locatie te gaan. En niet omdat Cimmy t niet goed doet. Maar omdat de communicatie daar bij de boswachters wel schandalig slecht is. Ben er echt niet over te spreken.. Jammer hoor..