Fotomeeting Loonse & Drunense duinen zaterdag 31 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 20:00

Het leven ís niet eerlijk. De ene gaat snel dood, de andere verdiend te weinig en de andere ziet er niet uit. Ik zou het echt heel tof vinden om nu gewoon weer met het 'meeting clubje' verder te kunnen zonder al die mensen die even binnen komen walsen om hun zegje te doen.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 20:10

Dustinlover schreef:
Wel grappig dat er dan alleen van Femke(fading) een post word gekopieerd.. En niet van andere die ook mensen voor kinderachtig uitmaken..
Ik zou als ik een meeting zou organiseren het ook niet eerlijk vinden en zou ook eens even gaan mailen van luister ik doe het zelfde en dat mag niet , dat klopt niet...

Beetje kinderachtig ook hoe er word gereageerd door personen dat mensen maar weg moeten gaan.. Bokt is een openbaar forum, deel dan telefoonnummer uit en maak een whatss app groep aan ofzo...

Ik snap dat het mensen zich benadeeld voelen, heel begrijpelijk! Maar in plaats van de reacties die er nu zijn geplaatst van de mensen die zich benadeeld voelen, hadden ze mij ook even een pb'tje kunnen sturen, ik had ze graag geholpen! De L&DD is een prachtige omgeving voor een fotoshoot en kan ook gewoon mogelijk worden gemaakt. En nee, daar hoef je geen vriendjes voor te zijn met de boswachter zoals hier beweerd wordt. Nu is het een moddergooitopic geworden en bepaalde personen die hier hebben gereageerd ga ik zeker geen hulp bieden. Andere mensen die wel interesse hebben in het organiseren van een meeting in de duinen, zijn welkom om mij een pb'tje te sturen, die help ik graag. Het kán namelijk gewoon in de duinen.

Nogmaals, voor de laatste keer. De problemen omtrent meeting zijn ontstaan doordat een boswachter (weet niet welke, degene die ik heb gesproken was op de hoogte van deze situatie op de betreffende meeting) heeft geconstateerd dat er meerdere regels werden overtreden tijdens een meeting. Dit is ook gemeld op het kantoor. Ga je nu vragen bij het kantoor of je een paardenfotografiemeeting mag organiseren, dan krijg je nee te horen. Juist omdat op een eerdere meeting (en ik weet zelf vele andere meetings) er regels zijn overtreden en andere bezoekers last hebben gehad van deze meeting(s).

En dat is het laatste wat ik over zeg. Voor de mensen die meegaan de 31ste, leuk!! Ik heb er veel zin in!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 20:22

_Dune_ schreef:
Fabske, wat voor hulp heb je geboden? Er was en is namelijk geen probleem, alleen vanwege jaloezie omdat iemand anders eerder wél voor problemen heeft gezorgd op een meeting door zich niet voor te bereiden en niet te verdiepen in de regels van een Nationaal Park, wordt er nu een beerput opengetrokken die niet open had hoeven gaan.

Heel simpel, op welke grond willen ze een boete geven? Het is namelijk geen evenement. Je mag samenkomen met een groep in de duinen zolang je je aan de regels houdt en er geen commerciële grondslag is.

Volgens mij doe je nu ook een persoonlijke aanval op mij.... Terwijl je ook aangaf dat je het idee had dat ik persoonlijke aanval op jou had..
Misschien heb ik het verkeerd.. Maar dit lijkt heel erg op mij te slaan..

Ja, ik had me niet ingelezen.. Klopt, de boswachter was niet blij... Maar nee, er waren geen problemen.. hij zag het door de vingers want we hadden niets vernield...
Wel heeft hij mijn naam en telefoonnummer genoteerd voor het geval er wel iets vernield was.

Dus ik zal waarschijnlijk wel te boek staan dat, wanneer ik toestemming zou vragen, dit niet zal krijgen..
oliebol happens...

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 20:27

Femke, nee dat is geen persoonlijke aanval. Ik leg uit wat er gebeurd is. Ik heb niet onthouden wie die meeting heeft georganiseerd, daar was ik niet bij, interesseert me verder niet en gebeurd is gebeurd. Het heeft verder geen consequenties voor jullie gehad, daar ben ik alleen maar blij om. Niets is een grotere domper dan een boeten krijgen op een dag die juist leuk moet zijn.

En Femke, meetings kunnen. Laat deze hetze bezinken, dan doe ik het ook. Denk niet dat je ergens te boek zult staan als je de juiste paden bewandeld. En meer ga ik daar niet over zeggen, maar mocht je daar over een tijdje nog aan denken, dan hoor ik het misschien wel van je als je iets wilt weten.

Loeky01

Re: Fotomeeting Loonse & Drunense duinen zaterdag 31 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:18

Oke. Wat is dit uit de hand gelopen, ik hou mij er braaf buiten en meld me af. Dit omdat ik het niet vertrouw, en om nog andere redenen.

Veel succes, en hopelijk veel plezier ;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:30

Nou ik zal bij deze mijn best doen om het te late rusten.. :j ..

Ik hoop echt dat de meeting prima gaat verlopen en dat het een top dag wordt :) !
Er is niets mooiers dan samen komen met een groep mensen en paarden en een leuke dag beleven..

Ik heb nooit iemand willen kwetsen of tegen het zere been willen schoppen.. Dus mijn excuses als ik dat wel gedaan heb..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:40

fabske schreef:
Verder vind ik dat er erg vervelend gereageerd wordt op bokker Fading.
Mensen niet alles wordt gezegd zoals je het zelf leest ;)
Fading is een hele lieve aardige meid die het beste voor heeft met iedereen dus sommige opmerkingen zijn echt niet gepast.

Jammer hoor dat je over mijn bericht heen leest.
Zoals ik ook al heb aangegeven; discussie voeren en vragen stellen op een normale volwassen manier mag toch best? Is toch niets raar aan?
Maar zoals zij en nog meer deden.. gewoon ons zowat uit zitten lachen, belachelijk zitten te maken en trots zijn omdat ze heen en weer mailen en dan 'zie je wel!!! :D _O- ' zitten doen.. nee sorry, ik kan daar niet zo goed tegen.. je kan toch normaal met elkaar omgaan, is dat nou zo vreemd :) ?

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:46

Cynn niks vreemds aan maar ik denk niet dat ze dat deed of het zo bedoeld heeft
Ik heb je reactie wel gelezen en geen commentaar op jou gegeven hoor
In eerste instantie op niemand hier.
Haha

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:04

jemig mensen, wat een gedoe hier! Laat het gewoon los!

Er is toestemming JIPPIEE!!! *\%/* well done Kim!!

Wees blij voor ons en idd als je het zelf niet op de juiste manier hebt gedaan…
Jammer , les voor de volgende keer.
Laat ons nu gewoon lekker genieten van de vooruitzichten van een gezellige meeting en laat alle negatieve berichten achterwege!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:07

freakish1977 schreef:
jemig mensen, wat een gedoe hier! Laat het gewoon los!

Er is toestemming JIPPIEE!!! *\%/* well done Kim!!

Wees blij voor ons en idd als je het zelf niet op de juiste manier hebt gedaan…
Jammer , les voor de volgende keer.
Laat ons nu gewoon lekker genieten van de vooruitzichten van een gezellige meeting en laat alle negatieve berichten achterwege!

Maar dat is het juist niet..
Die anderen doen het ook op de juiste manier...

Degene die het niet op de juiste manier deed.. Ik, (en waarschijnlijk meerdere, maar die reageren hier niet..) die heeft daar een waarschuwing voor gekregen op de meeting zelf..
(overigens, mijn meeting was een dubbele weekend meeting.. de eerste hebben we geen losgooifoto's gemaakt, dus geen paddock en weinig de heide betreden.. De zondag waren we wel in overtreding (zonder dat te weten) en toen kwam de boswachter langs..)

Anyway, de meiden die hier reageren hebben de juiste weg bewandeld, maar een NEE gekregen voor de meeting..

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:33

Iets van een mug een olifant maken en moeilijk doen terwijl het makkelijk kan heujjj.

Mensen. HET IS MOOI WEER! No worries, be happy!

Zo, dit was weer mijn mooie (legale) bijdrage aan dit topic :D :')

Nee, nog even iets zonder gekheid: ik twijfel nu aan mijn deelname aan deze meeting vanwege het feit dat losgooi-foto's voor mij dé foto's zijn voor een meeting. Nu is het dus wat minder interessant denk ik. :(

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:30

Kom net thuis van heerlijke strandrit en was dus al uitgeraasd (met stap en draf _O- en handgalopje), landt je hier.

Laat ik het zo zeggen, ik zeg maar niets..................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:35

Ja dat snap ik. weet ook niet of aan de longe evt een mogelijkheid gaat zijn. Ik heb af en toe meegelezen vanaf mijn telefoon. Ik zal morgen goed bijlezen, eerst mag ik werken morgenochtend, dan mijn kwallekop laden en naar meeting. Dus jullie horen morgen van me!

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 07:36

Sorry maar ik meld me bij deze af, wil toch het risico niet lopen dat ik alsnog een boete krijg, mochten er fotografen zijn die wel intresse hadden in shoot met Fuego dan kan je pb'en :), veel succes en plezier voor degene die wel gaan!..

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 10:03

Cynn_x schreef:
fabske schreef:
Verder vind ik dat er erg vervelend gereageerd wordt op bokker Fading.
Mensen niet alles wordt gezegd zoals je het zelf leest ;)
Fading is een hele lieve aardige meid die het beste voor heeft met iedereen dus sommige opmerkingen zijn echt niet gepast.

Jammer hoor dat je over mijn bericht heen leest.
Zoals ik ook al heb aangegeven; discussie voeren en vragen stellen op een normale volwassen manier mag toch best? Is toch niets raar aan?
Maar zoals zij en nog meer deden.. gewoon ons zowat uit zitten lachen, belachelijk zitten te maken en trots zijn omdat ze heen en weer mailen en dan 'zie je wel!!! :D _O- ' zitten doen.. nee sorry, ik kan daar niet zo goed tegen.. je kan toch normaal met elkaar omgaan, is dat nou zo vreemd :) ?

Amen Cynn!

Fabske bedankt voor je bijdrage. Het is duidelijk.
Echter bedankt ik ook degene absoluut voor het melden van deze informatie, daar hebben we zeker wat aan. Dit is nu volkomen duidelijk en hoeft wat mij betreft niet verder op worden ingegaan.
Ik zou de mensen die niets met dit topic te maken hebben toch vriendelijk verzoeken om ergens anders deze informatie te delen zodat wij dit topic centraal houden voor algemene informatie over de meeting. Hierbij sluit ik mij dus volledig aan bij Ilona.

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 10:16

Okeee, wát er is gebeurd weet ik niet.. Maar wat ik weet is dat er toestemming is voor een LDD meeting! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:02

RdLFoto schreef:
Okeee, wát er is gebeurd weet ik niet.. Maar wat ik weet is dat er toestemming is voor een LDD meeting! :D

Gelukkig ook mensen die blij zijn.

Omdat ik meerdere malen gevraagd aan diverse bokkers die NIET meegaan zich niet te mengen in deze meeting wat ontaard is in een discussie hebben Hanneke en ik besloten (en op aanvraag) dit verder af te handelen via FB. Ik heb een BESLOTEN groep aangemaakt en verschillende mensen al toegevoegd die in mijn vriendenlijst staan. Ik weet alleen niet of ik iedereen kan toevoegen als die geen facebookvrienden van mij zijn? Weet iemand dat?

En dan zal ik straks kijken naar de afmeldingen :j

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:50

Dames, sorry dat ik hier nog kom binnenvallen (heb me al afgemeld), maar ik zou echt een nieuwe locatie zoeken!
"Er is er hier maar een die toestemming geeft en dat ben ik!
Wie deze boswachter is weet ik niet, maar ik betwijfel dat het een van mijn directe collega's is.
Degene die op 31 augustus de fotomeeting wil houden loopt dus risico op een bekeuring."
Aldus Margreet. Als jullie het risico willen lopen, prima, maar die boswachter heeft eigenlijk het recht niet om toestemming te geven.

Zo, dat is het laatste wat ik wou zeggen

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:59

Het wordt mij toch ook te risicovol. Het is voor mij een heel end reizen, was al een het twijfelen doordat er geen losgooi foto's gemaakt kunnen worden en dit juist hetgeen is wat ik voor m'n portfolio graag op de plaat wilde zetten, dit incl de vele waarschuwingen om het vooral niet te doen hebben mij doen besluiten om mij toch af te melden!

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:03

Ja ik zit een beetje in twijfel het is voor mij ook een eindje rijden
En ik moet eerlijk zeggen dat me reis al geen goedkope grap is en als ik dan ook nog risico loop op een bekeuring is de lol er snel af natuurlijk.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 22:54

Ik meld me ook af voor deze meeting.
Het is niet duidelijk of het wel of niet mag, het is een heel gedoe geworden dus heb besloten niet mee te gaan.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 23:12

Ik denk dat het t beste is om alsnog naar een andere locatie te gaan. En niet omdat Cimmy t niet goed doet. Maar omdat de communicatie daar bij de boswachters wel schandalig slecht is. Ben er echt niet over te spreken.. Jammer hoor.. :n

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 08:18

RandyOrton25 schreef:
En ik moet eerlijk zeggen dat me reis al geen goedkope grap is en als ik dan ook nog risico loop op een bekeuring is de lol er snel af natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 13:47

RdLFoto schreef:
RandyOrton25 schreef:

Ik snap je bericht niet helemaal, maar ik denk als ik het zo lees dat je met hetzelfde dilemma zit?

Ik ga nu even een lijst maken van de afmeldingen :j

Verder zeg ik over de locatie en dergelijke niets meer hier. Zijn er mensen die niet meegaan en toch willen weten wat we nu uiteindelijk gaan doen, dan kun je me pb-en :j
En iedereen die nog meegaat krijgt ook een pbtje :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 14:23

Femke_L schreef:
Als een goede discussie al voor een slechte naam zorgt bij een fotograaf, dan zijn dat de klanten die je ook niet wilt hebben..
Dus daar ben ik niet zo bang voor.

Het gaat niet om een goede discussie maar om de manier waarop :j
Fading schreef:
Ik ben ook blij dat je die andere meeting noemt, eind augustus.

Ik weet niets van die meeting en heb ook geen toestemming verleent.

Het is niet zo dat mijn collega's daar zelf toestemming voor kunnen geven, dat is een foute conclusie.

Dus ik zal ook die meeting benaderen en moeten weigeren en ik zal ook deze activiteit melden bij onze toezichthouders.

Bij deze :D

Zo`n reactie behoort niet tot een goede discussie en vind ik jammer, we hadden ook samen kunnen werken en kunnen zorgen dat beide of iig meerdere meetings door zouden kunnen gaan.

fabske schreef:
nou nou nou, wat gaan we toch volwassen met elkaar om dames.
Maar ja dat ligt miss aan het een en ander..

Geen idee waar je het over hebt.

Citaat:
Beter zoekt de TS een andere locatie voor haar meeting wil ze echter het wel laten plaatsvinden in de loonse en drunense duinen lijkt me dit haar risico.
En neem aan dat ze dan ook wel de boete voor alle deelnemers op zich neemt :D

Vertel me me eens op welke grond ze me een boete willen geven? En waarom ga je er vanuit dat ik dan de kosten op me wil nemen. Misschien geef ik jou naam en adres wel op, die weet ik nog wel hoor :j
fabske schreef:
nou nou blingh,

ik wil helemaal niet discussieren hoor ik kreeg dit topic bij actieve topics omhoog.

Schijnbaar weet jij mijn naam dus niet meer. En omdat dit topic bij actieve onderwerpen staat moet je reageren?

fabske schreef:
nog een laatste reactie hier van mij BEIDE FEMKE's praten geen onzin
maar Dune ik wens jullie allen heel veel plezier bij de meeting kom zeker ff langs om te kijken altijd gezellig ;)

Leuk gezellig! Misschien kun je me dan gelijk bijpraten over die issue`s en het eens en ander waar je het al 2 keer over hebt gehad? Zie onderstaand
Citaat:
en jullie issues met andere bokkers.

Alleen dan komt diegene ook die vorige keer de organisatie op zich heeft genomen omdat NIEMAND anders het aanbood.En ik meen dat jij toen hebt afgezegd omdat je niet met bepaalde personen geassocieerd wilde worden?
En mocht ik issue`s hebben met andere bokkers dan weten die mij vast wel te vinden :D

Citaat:
Ik wou alleen maar helpen maar dan wordt er zo kinderachtig naderhand op gereageerd

Uhh ik lees nergens iets van dat je hulp aanbied hoor := ?

Citaat:
Is het nalezen en kopieren van iemands berichten hier niet ook ontzettend kinderachtig

Vind ik ook maar dat deed Femke (fading) die lieve aardige meid die het beste met iedereen voor heeft bij mij ook :D Wel in een PB :j En ze zal vast heellief en aardig zijn hoor,ik heb haar nog nooit gezien of ontmoet.

Citaat:
Beetje kinderachtig ook hoe er word gereageerd door personen dat mensen maar weg moeten gaan.. Bokt is een openbaar forum, deel dan telefoonnummer uit en maak een whatss app groep aan ofzo...

Als ik dit topic open zie ik dat die in de rubriek Fotomeetings staat. In een rubriek fotomeetings worden fotomeetings georganiseerd en geen discussies gehouden. Misschien moet ik het eens omdraaien? Stel dat JIJ een meeting organiseert en er worden dit soort reacties geplaatst.Zo je dat dan prettig vinden omdat je topic is waar je het overzicht hoort te houden en mensen te informeren die meegaan? Ik vind van niet en vind het heel jammer dat ik reacties krijg dat ik dit maar moet laten gebeuren. Maar we gaan het idd buiten bokt om houden :j

fabske schreef:
Cynn niks vreemds aan maar ik denk niet dat ze dat deed of het zo bedoeld heeft
Ik heb je reactie wel gelezen en geen commentaar op jou gegeven hoor
In eerste instantie op niemand hier.
Haha

Citaat:
nou nou blingh,

:D

xAnthea schreef:
Dames, sorry dat ik hier nog kom binnenvallen (heb me al afgemeld), maar ik zou echt een nieuwe locatie zoeken!
"Er is er hier maar een die toestemming geeft en dat ben ik!
Wie deze boswachter is weet ik niet, maar ik betwijfel dat het een van mijn directe collega's is.
Degene die op 31 augustus de fotomeeting wil houden loopt dus risico op een bekeuring."
Aldus Margreet. Als jullie het risico willen lopen, prima, maar die boswachter heeft eigenlijk het recht niet om toestemming te geven.

Zo, dat is het laatste wat ik wou zeggen

Ik vind het lief van je dat je je zorgen maakt maar had dit toch liever pb gehad :j

Cynn_x schreef:
Ik denk dat het t beste is om alsnog naar een andere locatie te gaan. En niet omdat Cimmy t niet goed doet. Maar omdat de communicatie daar bij de boswachters wel schandalig slecht is. Ben er echt niet over te spreken.. Jammer hoor.. :n

Dankjewel Cynn, ik heb sinds vandaag pas echt de tijd gehad om alles goed door te lezen en te reageren.

Met deze post wil ik me toch even laten horen. Krijg het idee dat er steken onder water worden gegeven. Het enige wat ik probeer is een leuke GEZELLIGE meeting te organiseren.

Ik ben er absoluut niet van gediend dat jan & alleman zich hiermee gaat bemoeien en dat heb ik al meerdere malen duidelijk gemaakt.

Ik wil graag met de mensen die EN twijfelen EN nog meegaan over overleggen qua locatie. Dit doe ik alleen NIET hier maar via Facebook

Ik heb tot nu toe 3 afmeldingen van fotograven
- bellatrix
- Filoy
- Wenny

3 afmeldingen van modellen
- xAnthea
- Jikkeee
- Marjonrebel

Ik zou graag willen weten of ze dan afmelden als het om de locatie LDD gaat en wanneer we voor een andere meeting zouden gaan ze wel mee willen?