Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chriske schreef:Okee mijn pc werkt niet mee, ik zie morgen de lijst dan wel. Meiden ik heb er ondanks al het gedoe super veel zin in!!
happyhorse schreef:Nee, geen dekjes verslaafd dat lijkt maar zo. Heb ze keer geteld toen kwam tegen de 100.
Dan doe denk een blauw dekje erop. De andere zijn best felle kleuren.
YentlShots schreef:MoniekV schreef:Zoeken jullie nog een fotograaf?
Hee!
Ja, eigenlijk wel, maar we hebben net iemand gevraagt
Als die tot morgen 12:00 nog niet gereageert heeft, dan kan jij erbij. Zou je tot die tijd even een soort van "stand by" willen staan?
happyhorse schreef:Ik heb bijpassende bandages bij. Maar is veel te warm.
Kan ze wel ter plekke aan doen, maar dat is ook weer zo lastig.
MoniekV schreef:Ja hoor, ik weet alleen nog niet hoe ik er ga komen, dus kan nog geen 100% zekerheid geven helaas.
Ik ben nog wel een beginneling met fotograferen hoor..
Blingh schreef:Jij nam toch ook wat mee Sera? Ik kan niks meenemen te paard
YentlShots schreef:Blingh schreef:Jij nam toch ook wat mee Sera? Ik kan niks meenemen te paard
Jha, ik zou dus een emmer meenemen, maar die ben ik op stal vergeten
Dusss ik mag heeul misschien van mijn vader de emmers die we in huis gebruiken wel meenemen, maar dan mag ie echt NIET kapot en moet ie schoon blijven xD
Ik neem wel twee anderhalve literflessen met water mee
Blingh schreef:Jij nam toch ook wat mee Sera? Ik kan niks meenemen te paard
Marcella schreef:Blingh schreef:Jij nam toch ook wat mee Sera? Ik kan niks meenemen te paard
Je kom toch langs manege Hoeveneind anders zou je daar op de heen en terug weg even langs kunnen gaan en vragen of de paarden een emmer water mogen.
Anders kan ik wel zeggen je kan bij ons op stal langkomen voor een emmer water, maar we zitten nu niet direct op de route. En ik weet niet of er dan emmers beschikbaar zijn.
YentlShots schreef:Blingh schreef:Jij nam toch ook wat mee Sera? Ik kan niks meenemen te paard
Jha, ik zou dus een emmer meenemen, maar die ben ik op stal vergeten
Dusss ik mag heeul misschien van mijn vader de emmers die we in huis gebruiken wel meenemen, maar dan mag ie echt NIET kapot en moet ie schoon blijven xD
Ik neem wel twee anderhalve literflessen met water mee
YentlShots schreef:MoniekV schreef:Zou ik dan de hele dag moeten fotograferen of wat? Zit op mn tel dus heb niet heel het topic doorgespit.
Word dan wrs van 9:45 tot 14:10 of ietsjes later. s'Ochtends hebben we hondenmodellen en smiddags paarden
Als je emmers mee wil nemen, helemaal super!!!