Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik stel voor om nu te gaan stemmen welke 5 ideeën we gaan uitwerken!Ik denk dat het het handigst is om 2 voorkeuren te hebben en daar een streepje achter zetten. Iedereen stemmen aub! Dan kunnen we morgen kijken welk model bij welk idee past en verder nadenken over de (precieze) styling. Sommige dingen kunnen ook nog gecombineerd worden.
1. Slangen (eventueel met appel) I
2. Meel/ rook I
3. Zwanger met doeken
4. Pop/marionette II
5. Naturelle
6. Sterke poses/ blik/ harde makeup
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen I
9. Fantasy/ Arwen/ Elf/ Black Swan
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque
12. Zwangerschapsfoto's met attributen
13. Vliegende/ rond dwarrelende dingen
DEADLINE STEMMEN MORGEN 17:00!
Bagheera_206 schreef:Ik stap normaal om half 7 in de auto dus ik heb er geen problemen mee om donderdag ook om half 7 in de auto te stappen.
Welke parkeergarage of P+R moeten wij precies hebben? Is die ook al om half 9 open?
Citaat:Ik stel voor om nu te gaan stemmen welke 5 ideeën we gaan uitwerken!Ik denk dat het het handigst is om 2 voorkeuren te hebben en daar een streepje achter zetten. Iedereen stemmen aub! Dan kunnen we morgen kijken welk model bij welk idee past en verder nadenken over de (precieze) styling. Sommige dingen kunnen ook nog gecombineerd worden.
1. Slangen (eventueel met appel) II
2. Meel/ rook II
3. Zwanger met doeken
4. Pop/marionette II
5. Naturelle
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen I
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque
13. Vliegende/ rond dwarrelende dingen
[size=24]DEADLINE STEMMEN MORGEN 17:00!
Gianti schreef:ik zou het liefst jaren 50 look in "vrouwelijk, met sexy lippen" veranderen (weet niet hoe ik het anders moet noemen
Fiffill schreef:Ik vind het persoonlijk niet zo geweldig, maar dat komt vooral ook omdat ik niks daarmee heb (van die te donkere wenkbrauwen)
Fiffill schreef:Citaat:Ik stel voor om nu te gaan stemmen welke 5 ideeën we gaan uitwerken!Ik denk dat het het handigst is om 2 voorkeuren te hebben en daar een streepje achter zetten. Iedereen stemmen aub! Dan kunnen we morgen kijken welk model bij welk idee past en verder nadenken over de (precieze) styling. Sommige dingen kunnen ook nog gecombineerd worden.
1. Slangen (eventueel met appel) II
2. Meel/ rook II
3. Zwanger met doeken
4. Pop/marionette II
5. Naturelle I
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen I
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque