En ben nu met Dino bezig. Die komt er dan zo ook op.
_Femkee
Geplaatst: 12-08-13 21:48
Zo, ik leef ook weer
Gister bij thuiskomst gelijk mijn bed in gedoken, in de avond er nog even uitgeweest om wat te eten. Daarna weer optijd naar bed en vandaag heb ik ook heel erg lang geslapen. Ik baalde er wel heel erg van dat ik in de middag naar huis ging, maar ik trok het echt niet meer..
Maar ondanks dat was het wel een gezellige dag gister! Het was goed georganiseerd, top Ilona! En wat komen er al gave foto's voorbij
Nee dat gaat echt nooit lukken. Hem hem gekocht toen ie 2,5 jaar oud was. Hij heeft ooit naast een manege op de wei gestaan. Toen de da erbij gehad voor zijn tanden en toen mocht ie een nachtje op de horstlinde overnachten. Daar heeft toen een lesklant hem voor het verkeerde paard aangezien en hem opgezadeld. Gelukkig viel het wel op tijd op en stond ie de volgende dag weer op de wei.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 12-08-13 23:03
Oeps!
Alle foto's staan trouwens ook op mijn website, zie onderschrift. Zondag weer fotomeeting dus ik wilde de foto's op tijd af hebben zodat ik nog een paar fotoloze avondjes heb.
Dat kan ik me voorstellen. Is ook best veel werk lijkt me. Heb op je facebook gekeken maar zag geen Dino. Wel op je website. Dus deze digibeet doet iets verkeerd ;-(. zou wel leuk zijn wanneer er een look a like van Dino zou zijn. Maar soms lijken paarden wel erg op elkaar.