Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myca schreef:Wat stom van mij, ik ben er gewoon van uitgegaan dat je met de auto ging nobbie91.
Zo zie je maar weer hoe gevaarlijk het is om te varen op aannames.
Ik woon zelf in de kop van Noord-Holland, dus direct kan ik niet helpen. Maar als jullie (nobbie91 & equiphoto) vrijdag laat in de middag op Amsterdam-Sloterdijk kunnen staan, dan mogen jullie wel meerijden en bij ons eten en logeren. Dan kunnen we zaterdag met zijn vieren (ook groom Esculatia) naar de fotomeeting gaan.
Ik woon niet in een luxe villa, maar we maken het wel gezellig.
Kijk maar wat je wilt, voel je niet bezwaard om het af te wijzen en anders zijn jullie welkom.
Als iemand anders van de middagploeg jullie dan weer ergens op de trein naar huis kunnen afzetten, dan redden we het wel.
Myca schreef:@EquiPhoto, volgens mij is Nobbie91 afgehaakt. Zij wilde wel samen reizen, maar ze had geen auto.
Misschien moeten we haar berichtjes nog even terug lezen voor de zekerheid.
Edit, Inderdaad, op blz 27 geeft ze aan dat ze niet meer komt.
Tamara1991 schreef:Ik denk niet dat er iemand uit dezelfde richting komt als jij equi.
Je mag morgenavond ook wel bij mij op de bank blijven slapen hoor haha
Heb een heel comfortabele bank
Ik heb trouwens iets van 20-30 paaltjes achterin de auto liggen, lijkt mij wel voldoende toch
ik heb ook een flinke rol draad, alleen is het wel heel dun draad
Heb voor de zekerheid een bundel met blauwe strotouwtjes mee als de draad niet zichtbaar genoeg is