Nee nog niet, het ochtend deel staat in ieder geval vast, daarvan komt iedereen.
Voor het middag deel, ik heb van Savira niets meer gehoord (model). Ik heb de fotografen nog niet in groepjes verdeeld omdat ik nog steeds niet helder heb wie er komen.
Is voor iedereen wel duidelijk dat we gewoon op stal verzamelen, met 1 auto naar de locatie rijden en de paarden te voet?
Libiris
Geplaatst: 22-06-13 22:30
Ik sta ondanks de voorspellingen in de finale morgenmiddag... Zou eventueel wel alleen de ochtend kunnen als jullie dat geen probleem vinden...
Het zou pas echt onduidelijk worden als wij te voet gaan en de paarden met de auto Helemaal duidelijk Sandra (voor mij iig, maar iedereen komt naar stal dus mochten mensen het nu nog niet weten, komt dat morgen wel goed toch? )
Hopen op een beetje redelijk weer inderdaad.. Ik heb snel mijn accu,s aan de laders gedaan, helemaal vergeten naar de shoots van deze week (lekker slim )
Nou het is hier droog op het moment, maar de voorspellingen zijn niet echt goed.
Er zouden 5 fotografen in de ochtend komen en 4 in de middag.
Modellen hebben we 4 voor de ochtend en in de middag 3 (Savira komt niet neem ik even aan, kan me voorstellen dat ze voor dit weer niet echt zo ver gaat rijden). Voor de middag heb ik wel nog een aantal reserve modellen achter de hand, waaronder een stoere fries, dus qua modellen hebben we er genoeg.
Als ik naar buienradar kijk, is het de hele dag afwisselend droog en regen. Zijn er nog mensen die willen afzeggen (kan me iets bij voorstellen hoor)?
Ik heb zojuist naar buienradar gekeken, ben zelf bang dat het meer nat zal worden dan droog dus zeg ik toch af. Als ik nou 1 paard hoefde te fotograferen dichtbij stal had ik het gedaan maar op locatie meerdere paarden vind ik een groot risico. Dit omdat ik bang ben dat ik merendeels paarden voor de lens ga krijgen wanneer het dan net slecht zou zijn, en een meeting doe ik over het algemeen voor aanvulling van mijn portfolio zoals ik eerder heb gezegd hebben grijze en of regen achtige foto's geen waarde in mijn portfolio.
Is er ergens een schuilplaats? Voor de paarden, en ook voor de zadels en overige spullen? Als we namelijk een flinke bui krijgen, dat niet alles er aan gaat... Hier regend het namelijk al wel ook dichtbij Berg en Dal.
We kunnen alleen in het bos zelf schuilen, of terug naar stal, maar dat is wel even lopen dan voor de paarden. Het is hier in nijmegen droog en net scheen zelfs wat zon .... Ik ga zo naar stal, ik hou via mijn telefoon alles hier in de gaten
Is er bij de stal zelf nergens een mooie plek om foto's te maken? Ik kom sowieso wel even kijken, ongeacht of het doorgaat ja of nee, want dan kan ik Hjal/Mel even zien (hoop ik)