Balen, de kleuren van mijn foto's op de computer zijn heel anders dan die van mijn laptop. Op mijn laptop zijn ze stukke beter, alleen weet ik dus niet welke goed zijn ..
ja ik bewerk ze altijd op mijn computer want daar kan ik alle programma's op gooien, mijn laptop is voor school dus daar zet ik verder niks op, maar ik verplaats ze van mijn computer naar mijn laptop en via mijn laptop zet ik ze op mijn site enzo, alleen als ik de foto's op mijn laptop open, zien ze er veel mooier uit. Dus ik heb geprobeerd om op mijn computer de foto's iets donkerder te maken, en als ik ze op mijn laptop open komt het licht heel mooi uit. Maar ik weet dus niet welke versie jullie te zien krijgen zegmaar Mijn computer is redelijk oud, dus het kan zijn dat jullie hetzelfde te zien krijgen als ik op mijn laptop
Ik heb even paps de uitvogelaar erbij gehaald en die zegt dat ik naar mijn laptop moet kijken, mijn computer is namelijk al 8 jaar oud ofzo. Hij doet het nog super, maar daardoor zijn de kleuren anders.
Heb even jullie weebly site gekeken. En tot nu toe echt mooie foto's!! Ook knappe modellen! Vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij had kunnen zijn, maar ik heb het wel erg leuk gehad in de dierentuin!!
Dankje Sanne! Erg jammer ja, maar volgende keer beter! Jou zie ik zondag weer, ik duim voor goed weer
kyra1995
Geplaatst: 15-04-13 20:44
Hmm, ik ben niet echt heel tevreden met mijn resultaten. Ik weet niet of ik minimaal 5 foto's van iedereen kan hebben maar ik doe mijn best! Paar voorbeeldjes:
Haha oefening baard kunst. Moet ik zeggen dat de mijne ook niet bij iedereen stil stond, dus dan kan ik mij dat goed voorstellen. Wat je hier laat zien ziet er goed uit. En Tsja het zijn en blijven dieren. We kunnen niet zeggen een beetje links beetje rechts. Had wel makkelijk geweest.
kyra1995
Geplaatst: 15-04-13 20:54
Haha dankjewel. Ik ga morgen verder, want ik moet optijd naar bed. Morgen weer naar Heeze! Maar dit keer voor de schaapjes en lammetjes haha
Ik ben druk bezig met alle foto's! Ik zet ze er zo snel mogelijk op! Gewoon een vraagje uit nieuwschierigheid; Wat voor een apparatuur gebruikt iedereen? Altijd leuk om te horen wat andere mensen gebruiken!
Tamara is de gelukkige haha. Komt omdat April met haar naar natuurlijk bovenaan het lijstje stond
Morgenavond ga ik verder met de rest!
Amable
Geplaatst: 15-04-13 22:08
Had ik Jauke dus toch Auke moeten noemen
Mooi Kyra! Even ego alleen over mijn foto Het mooiste spaanse pas moment is natuurlijk het gestrekte been, dus ik snap wel wat je bedoelt, maar dit is ook altijd een gaaf moment hoor!