Ik vind m eigenlijk niet storend die hond erbij, heeft wel wat.... ( of ben ik nu gewoon te simpel denkend daarin? Had leuk geweest als het mijn hond was geweest )[/quote] Als de hond weg is, wordt de aandacht meer naar het paard geleid, waar het om gaat. En de pose van de hond vind ik niet zo mooi, dat is het m ook meer voor mij [/quote]
Ahhh op die manier, ja dat snap ik dan ook wel weer heel goed.
o wat zijn ze leuk. bezweet of niet, ik vind hem mooi! Dank je wel. Sterre staat er ook mooi op! Enne de hond bij de pony is van mij, ik vind het leuk met de hond erbij. Het is tenslotte het strand en daar lopen honden. Zal morgen reageren op het andere commentaar over mijn paarden.
die eerste is gaaaaf Daniella! Dat "wilde" oog van 'em Bij de tweede zie je nog wel een "woezeltje" waar je de lijn weggewerkt hebt, net onder z'n hoofd
Cadaz
Geplaatst: 04-03-13 23:25
Gewoon diafragma 4 hoor
Cadaz
Geplaatst: 04-03-13 23:26
_l_amanda_l_ schreef:
die eerste is gaaaaf Daniella! Dat "wilde" oog van 'em Bij de tweede zie je nog wel een "woezeltje" waar je de lijn weggewerkt hebt, net onder z'n hoofd
Ik vind het weer mooi geweest voor vandaag... Spierpijn en ik ga lekker naar bed nu
marymary2
Geplaatst: 04-03-13 23:44
xliisaa schreef:
Mooi ding is het en die haren overal zo wild maakt hem/haar echt schattig
Vind hem ook mooi en je kan borstel wat je wil, maar die haren blijven zo staan, lijken wel allemaal kruintjes. Haar zomervacht is een stuk mooier, maar ja het is nu einde winter.