Ik onder voorbehoud of me camera het doet! er is nog geen duidelijkheid of die weer aan de praat wil en of die een hele dag gebruik aan kan (wat normaal geen probleem is)... Ik zal er maandag/dinsdag even achteraan. Doet die het niet dan ben ik met HRE mee als groom!
Het was voor mij nog even afwachten of ik mee zou kunnen, maar helaas gaat mijn andere afspraak door op deze datum. Ik kan er de 28e dus niet bij zijn. Sorry, vind het heel jammer!
nadita
Geplaatst: 22-04-13 10:40
Het lijkt dezelfde kant op te gaan als de shoot in Dwingeloo. Er blijven weinig fotografen over.
Het moet wel doorgaan hoor, ik weet zeker dat ik kan als fotograaf!!
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-13 11:39
Zeg toe s ff niet zo overdrijven, ik heb 7 fotografen waarvan 2 ovb. Dus dan zijn het er alsnog 5
Caily zit wel goed in dr vacht, al zeg ik het zelf
Vorige week, inmiddels is er al nog een behoorlijke boel haar af, straks nog wassen, zij is er wel klaar voor! Ben twee weekenden lang naar Tinkershows geweest dus ben helemaal into de wit gewassen Tinkers, haha.
Tigress
Geplaatst: 22-04-13 11:45
word er nog een fotograaf gezocht? Had van klasgenoot begrepen van wel. Zo ja, dan wil ik wel kijken wat ik kan regelen ^_^
Laatst bijgewerkt door Tigress op 22-04-13 11:52, in het totaal 2 keer bewerkt
hebben de fotograven er een probleem mee om ook een paar foto's te maken van mij, mijn moeder en donnerstral want mijn moeder wordt 50 en we zijn bezig met een foto collage en we hebben nog geen mooie foto van haar met een paard
Mijn vraag of er nog prikpaaltjes moeten worden geregeld is ook niet beantwoord. Ik wil dat best doen, maar als er niet gereageerd word dan kan ik er niks mee.