Ik hoop dat er zondag nog sneeuw ligt na de regen, dan komen er ook nog wat sneeuwfoto's van mij. En anders hoop ik dat ik morgen na het werken nog tijd heb om bij Capsie langs te gaan
Ik hou niet van sneeuw, maar die foto's maken wel veel goed hoor
Hepatitis kan je krijgen als je bijvoorbeeld een open wondje hebt, en daar komt bloed in van iemand anders die hepatitis heeft. Pfeiffer vliegt overigens ook niet door de lucht Is ook alleen maar overdraagbaar via speeksel en bloed. Hepatitis volgens mij alleen via bloed maar dat weet ik niet zeker
Carmen, mijn vader gaat om de dag naar mn paardje, al is hij er doodsbang voor en gelukkig staat hij gestalt bij een vriendin van me dus zij zorgen ook voor hem (=
Jorinda, Hepatites is idd volgens mij alleen maar via bloed te krijgen, ik moest voor pfeiffer bloed prikken maar de naald was niet schoon... zodoende
floris in de witte bak en samen met harry, pony van mn zusje
sanapril
Geplaatst: 08-12-12 18:31
Nog steeds niets van krijtje gehoord??? Anne beterschap.... Hopenlijk voel je je snel weer wat fitter! En wauw wat is die foto gaaf bewerkt! Wist helemaal niet dat dat zo kon... Ik wis zulke foto's altijd gewoon Ga ik nu dus niet meer doen. Haha
April en ik hebben vanmiddag een heerlijke sneeuwrit gemaakt! Vriendlief heeft foto's gemaakt waar ik heeeeeel blij mee ben Ik heb er maar een topic van gemaakt.. Hoe origineel? haha [RIJ-ITP] Een heerlijke sneeuwrit met April (fries x tinker)
Ik moet nog even overleggen, 3,4 en 5 feb is er spoga in keulen en waarschijnlijk gaan we de 3de daarheen dus dan moet ik ff van de reservelijst (fotograaf) maar ik zal het nog even na gaan dan horen jullie dat.