Zo thuis zag net dat het 1595 foto's zijn geworden oef
Iedereen heel erg bedankt, het was super gezellig en goed gelukt, goede organisatie ook!!!
Ben nog aan het uploaden en ondertussen proberen de douche ontstopt te krijgen dus het gaat wellicht wat langer duren voordat ik de resultaten heb ....
kyrkelover
Geplaatst: 24-02-13 17:23
haha zie het al voor me al je foto's scherpgesteld op de sneeuwvlokjes. Misschien zie je dan wel helemaal de structuur van een vlokje, heeft ook iets..
Hahha Bo_San als je die laatste zin wat verkeerd leest.
Bo_San
Geplaatst: 24-02-13 17:25
Haha dat is niet de bedoeling hoor Beetje chaotisch hier nu, wil graag de foto's zien, maar moet ondertussen proberen te kijken of we zelf de verstopping weg krijgen, anders is het geen douchen vandaag
Zo ik ben ook thuis. Bedankt allemaal voor de gezellige middag. Balen dat mn batterijen het steeds begaven. Straks even de foto's op pc zetten. Maar eerst even uurtje plat haha.
astriidj
Geplaatst: 24-02-13 18:28
Foto's staan op de computer, maar ze zijn helaas niet zo goed gelukt...
Wat jammer astriidj, echt balen zeg Bij mij zijn ze inmiddels ook geladen, ik heb er wel een aantal mooie al tussen gezien, nou nog kijken hoe ik eventuele lijnen weg haal...
Hier nog even lekker n rondje met de step er aan geplakt, en nu lekker een moe en voldaan hondje op de mat hihi Was gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar! (anders leert shasta het nooit )
Ik zie hier al geweldig mooie foto's voorbij komen (complimenten Karen!) Ondertussen ben ik ook weer thuis. Nog even de paarden binnengezet en flink moeten opwarmen met wat glazen thee, terwijl de foto's aan het laden waren. Hier slechts 475 foto's, waarvan een deel gewoon niet mooi is geworden door de sneeuw. Ontzettend jammer Volgende keer maar in het voorjaar doen?
Edit: ik vond het ook erg leuk. Was nog nooit bij zo'n meeting geweest maar het is een hele mooie gelegenheid om onze gezamenlijke hobby te beoefenen en zo ook nog eens mensen te ontmoeten. Laura vond het ook leuk, dus van ons beide allemaal nogmaals bedankt!
Oh wat ontzettend schattig zeg! 's middags is dus ook geslaagd zo te zien.
ben natuurlijk ontzettend benieuwd maar de foto's van iedereen. Vind dat jullie erg geduldig met mijn spring in t veld! Mijn grote complimenten daarvoor.
Ben nu net pas thuis aangekomen! Vond het een erg geslaagde dag en bn blij dat hij door is gegaan!
Jullie krijgen strax wel een fotospam van me
JonneN
Geplaatst: 24-02-13 19:35
Wat een leuke groepsfoto Candor staat er echt charmant op ghehe!
Edit: oh, en even voor jullie allemaal, ik zou het leuk vinden om jullie op facebook toe te voegen, maar ik weet niet van iedereen de naam. Dus hierbij mijn facebook: http://www.facebook.com/jonne.nabuurs, dan kunnen degenen die mij ook toe willen voegen dat doen. Dankjewel alvast!
Laatst bijgewerkt door JonneN op 24-02-13 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
kyrkelover
Geplaatst: 24-02-13 19:36
ohh had even gezegd dat jullie groeps pic gingen maken hahaha! Hoop dat jullie het niet erg vonden dat de merrie niet echt fotowaardig was. Maar door de stress zag ze er echt niet meer uit (ze is ook echt een stresstype). Toen we eenmaal thuis waren was het weer goed toen ze met der veulen in de wei stond. Echt een moedertje haha.