Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aniek1985 schreef:Ah wat jammer zeg. Je hebt zo'n gave pony.
Maar jij kan er natuurlijk ook niks aan doen dat je moet werken.
linnebill schreef:Ho, ho, ho er zijn MISSCHIEN wijzigingen:D Er belde net een collega, dat zij misschien voor mij kan werken. Mits het mag van de baas....
Is er eventueel iemand waar ik nog mee kan met de trailer? Anders moet ik kijken of mn pap mij toch kan brengen....
borrie01 schreef:Bonnieaw schreef:Waar gaan we eigenlijk de meeste foto's maken? Strand of duin? Als het net zulk weer wordt als afgelopen weekend wordt het nog lastig op het strand denk ik! En misschien handig om een vaste plek op de parkeerplek af te spreken? Het is nl. een groot terrein en er zullen vast meer mensen met paarden naar t strand gaan. Wel zo handig als we allemaal een beetje bij elkaar staan misschien?
Als je met je gezicht naar het duin op het terrein staat links achter in de hoek kan je ook evt het duin makkelijk in, dan is het wel weer een eindje tippelen naar de strandopgang.
Ik mis denk ik iets?
Je staat bij mij niet op de lijst als fotograaf of als model.
Bonnieaw schreef:haha ik had mij eerder hier al gemeld voor NosFeratu, zij mag (mocht?) nog niet posten hier. Ik ben een stalgenoot en ga met haar mee. Paaltjes en draad hebben we volgens mij genoeg.