Hallo allemaal, ik ben ook weer thuis. Vindt het erg gezellig vandaag. En wil iedereen die mij naar huis hebben geholpen nogmaals enorm bedanken, nog steeds een beetje overrompeld daar door haha. Thnx!!!
Carmen dat zijn echt al super mooie foto's!!
kuzznathalie
Geplaatst: 20-10-12 22:29
Haha, nou.......................... Hij was wel ongeduldig op het laatst En wat wild met Lotje
Offtopic @Carmen: btw, die hondenschool in tynaarlo heet Carino
Ik was om 9 uur ofzo ook eindelijk thuis nadat ik mijn kont van Carmen haar bank had weten te trekken Thuis meteen weer op de bank geploft en nu lig ik in bed. Werkelijk alles doet pijn en ben echt kapot, dus ik ga lekker slapen
Kailey beterschap Gave voorproefjes Carm!
En ik en Caspian zijn altijd in voor een ritje Lotte, Evelyn en iedereen anders die in de buurt van Onnen staat
Mossel
Geplaatst: 20-10-12 23:30
Grass
Geplaatst: 20-10-12 23:32
Snellerds! Carmen, jij bent altijd zo snel! Ik heb net eindelijk de laatste hand gelegd aan de foto's van de vorige meeting en ben nu nog bezig met een andere shoot. Morgen begin ik met de foto's van vandaag! Ben heel nieuwsgierig hoe alle foto's geworden zijn!
Laatst bijgewerkt door Grass op 20-10-12 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Oeh, ook mooi..... ik moet hier gewoon steeds even gluren.....
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-12 23:37
Haha, neem de tijd hoor. Ik ben onwijs nieuwsgierig, maar al erg dankbaar dat er zoveel fotografen op deze manier foto's hebben kunnen maken, dus als daar even wachten op de foto's tegenover staat neem ik dat voor lief hoor.
Wij vonden het ook een hele geslaagde dag gisteren. De Golden heet Jaimy en het kan bijna niet anders dan dat het baasje van Jaimy dat gezegd heeft. Haha, zij heeft zulke leuke humor.