(Ik heb geen blond haar

Heel mooi Lynn die van Liesj.
Colorado, bepaal jij zelf de witbalans? Of heb je hem op een van de voorkeuze standen staan? Je kleuren zijn echt ook heel mooi.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndyVanity schreef:B_r_e_n schreef:Bij mij was dat nescafe, maar misschien hadden andere fotografen het ook...
Ik dacht dat Nescafe bruin haar had? en die met de ritselzakjes had bij mij blond haar.. of zit ik nu weer iedereen door elkaar te halen haha
IndyVanity schreef:Haha oke dan weet ik nu wel wie wie is!
Donkerbruine met bles is idd van Angel_. Die zit nu lekker in de zon in Spanje!
Ik heb de foto's van haar stalgenootje Marise met Rhoan (lichtbruine met bles) al door gestuurd en ze was er erg blij mee! Ze gaat zich ook registreren op die site.
NESCAFE schreef:Ik haal met hue/saturation de kleur groen weg uit de vacht. Dat werkt redelijk goed.
edit: ik doe het idd ook zo met de witbalans.
Colorado schreef:Ik heb zelf inderdaad ook wel licht haar, niet zo licht als dat van jou, maar ik krijg wel regelmatig de vraag of dit nou mijn echte kleur haar isIk denk jij ook wel? Een hele lichte vlek als hoofd is inderdaad jammer haha, maar ik weet wel zeker dat er van gister een aantal mooie rijfoto's zijn gemaakt!
IndyVanity schreef:liesJ schreef:kunnen we nog even een lijstje maken met fotograven + naamvermelding?
dat is denk ik wel handig, want ik weet al niet meer welke fotografen er allemaal waren![]()
bij de meeste boktnamen kan ik nu wel de persoon voor me halen, maar wie was bijvoorbeeld diegene met de paardengeluidjes en ritselzakjes?