Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soesje321 schreef:Iemand die het leuk vind deze knapperd op de foto te zetten? omg Zoetermeer. Buytenpark en Westerpark zijn mooie plekken op 5 min afstand
[ [url=m/O9NR7O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b9JWyO.jpg]Afbeelding[/url] ]
xTiffani schreef:Ik heb deze week vakantieDus iemand zin om foto's te maken van Pepper?
Ik kan gratis reizen door de weeks dus op zich maakt de afstand niet uit, als het maar niet veel langer is dan 2 uur reizen vanaf EnschedeEventueel zou ik het ook leuk vinden om lekker te wandelen met een groepje.
[ [url=m/RoW1ni.jpg]Afbeelding[/url] ]
sunnybellami schreef:xTiffani schreef:Ik heb deze week vakantieDus iemand zin om foto's te maken van Pepper?
Ik kan gratis reizen door de weeks dus op zich maakt de afstand niet uit, als het maar niet veel langer is dan 2 uur reizen vanaf EnschedeEventueel zou ik het ook leuk vinden om lekker te wandelen met een groepje.
Als je dichter bij had gewoond had ik je knappe hond zeker op de foto willen zetten, maar helaas! Texel en Enschede liggen wel erg veel uit elkaar
xTiffani schreef:Ik heb deze week vakantieDus iemand zin om foto's te maken van Pepper?
Essie73 schreef:Het is opgevallen dat er met regelmaat in dit topic gevraagd word om een fotograaf welke iemand zijn paard/pony op de foto kan zetten. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Wanneer je opzoek bent naar een fotograaf kun je een advertentie plaatsen op de Boktmarkt of reageren op meetings die georganiseerd worden.
annikeee19 schreef:EdkingEnzo schreef:Zou er interesse zijn in een herfstshoot in Wapenveld, in het bos en bij landgoed Petrea deze vakantie nog? Of evt het weekend?
Als in fotomeeting, met meerdere modellen (paarden, honden?) en fotografen?
Op voorbehoud van dag en tijd wil ik wel fotograferen als je wil