Volgende keer ben ik er beloofdbeloofdbeloofd bij! Maar de ik-heb-geld-nodigkwestie, tja.. Evenementen gaan voor, helaas..
Je hebt groot gelijk Amanda. Iets waar je geld voor krijgt gaat natuurlijk voor. Al blijft jammer dat je dr niet bij bent
Meeh, ik begin hem wel een beetje te knijpen Had gehoopt dat ie met de meeting uit z'n wintervacht zou zijn maar dat schiet nog niet echt op Duim duim duim.
Shelly21 schreef:Hier is dat ongeschoren zit vlakje al helemaal weg. Dus al mooi in de zomer vachtJa Phoebe zit ook al mooi in het vachtje en ongeschoren dekje is al mooi weg!
@Dott @KoekeroekusEven lijnzaad door het voer doen en veel poetsen. Mijne wisselt heel slecht vn vacht die is nog maar net begonnen
Lijnzaad helpt volgens mij niet met verharen. Meer voor glans ed toch?Maar ach, zn hals is wel verhaard. Moeten ze dat maar gewoon op de foto zetten
Mijne krijgt al lijnzaad meel te eten, al de hele winter. Denk dat het gewoon nog te koud is om volledig los te laten.Oja! En ik poets me suf d'r lijkt gewoon geen eind aan te komen
Haha ja ik ook. Met de furminator erover. Maar deze haren ga ik er echt niet allemaal meer uit krijgen op tijd gok ik
Het werkt ook wel! Hij glimt je tegemoet. Hij staat nu onder een eczeemdeken dus hoop dat dat een extra trigger is om alles los te laten haha.
Mijn "witte" ahum paard staat zonder deken zodat hij lekker kan rollen. Gelukkig geen zomereczeem hier brr wat een nachtmerrie
Ik heb gratis start gewonnen op concours. Wou eerst de vrijdag dan gaan. Maar dan heb ik nu crossles.