Mijn paard staat in de knotte, nog van vandaag, moet alleen nog kleding zoeken voor het rijden.
Maybritt90
Geplaatst: 19-04-15 00:09
Ik zou onder de man komen, dus als ik lopend ga moet ik ca 1.5 uur lopen eer ik er ben en weer 1.5 uur lopen tot ik terug ben. Dus dat red ik niet, want moet s middags werken. Baal er zelf ook heel erg van :-(
Manifesto ik hoop niet je bij mij ook het gevoel hebt dat ik het makkelijk heb afgezegd. maar mn merrie dook al weg met haar rug toen ik met Mn hand zachtjes op haar rug drukte dus zonder zadel is ook geen optie / niet eerlijk. En de trailer is nog een probleem, dus kan niet met de trailer komen.
Dit is de eerste duinovergang. Via de strandtentjes op een zondag met dit weer met paarden lijkt me absoluut geen optie (en ik wil ook geen boete oid). Om een beetje uit de mensenmassa te komen moet je toch naar dat stuk strand waar de duin uitkomt. Voor de fotografen: je kan beter via de duinen lopen dan over het strand, ligt een verhard pad door de duinen alleen de duin zelf is even klimmen.
Lisa laat even weten of jullie daadwerkelijk via deze weg gaan, dan kunnen de middag paarden daar ook heenkomen.
Anne we gaan dan via dat paadje lijkt me verstandiger dan!
xsensibel
Geplaatst: 19-04-15 08:36
Heb er zin in! Tot straks
Ik heb echt geen idee wat voor jas ik aan moet trekken
Capriootje
Geplaatst: 19-04-15 08:44
Heel veel plezier meiden!
Ik ben aan het werk en mijn collega is ziek dus sta voorlopig ook alleen. Wat een gedoe allemaal.
Stephzdesign
Geplaatst: 19-04-15 08:52
zoo lads, ik heb er zin in. camera(s) staan klaar, reflectiescherm al s er iemand die t vast kan houden :p, regenbroek, hengstenketting check, zonnetje wat door komt. nu alleen nog de kleine meid haar flesje en ben k ready to go! tot zo iedereen
Stephzdesign
Geplaatst: 19-04-15 08:53
xSencibel schreef:
Heb er zin in! Tot straks
Ik heb echt geen idee wat voor jas ik aan moet trekken