Jah ik had hem toch al wel eerder genoemd dacht ik..Sorry dat ik zo weinig online ben, zit er zwaar doorheen op dit moment.. Door de pijn heen gaan gaat nu zijn tol eisen.. Nogmaals excusses!
chriske schreef:Jah ik had hem toch al wel eerder genoemd dacht ik..Sorry dat ik zo weinig online ben, zit er zwaar doorheen op dit moment.. Door de pijn heen gaan gaat nu zijn tol eisen.. Nogmaals excusses!Ja had je ook.Rustig aan Chris!
Chris, heel erg veel sterkte en beterschap meis. Je weet me te vinden als je iets kwijt wilt Hierbij van alle modellen een foto (die van Tamara & Jackson staat een stukje verder terug)Snow White by Zoey.Dercks, on FlickrRegina by Zoey.Dercks, on FlickrRumplestiltskin by Zoey.Dercks, on FlickrTinkerbell by Zoey.Dercks, on FlickrAriël by Zoey.Dercks, on FlickrDinky by Zoey.Dercks, on Flickr
Voor alle foto's kijk op: http://niki-fotografie.weebly.com/once-upon-a-time.htmlWeet namelijk niet meer welke ik heb geplaatst hier en welke niet Voor vragen of opmerkingen staat mijn pb open
Oeh en de steiger zie ik ook!Maarre, ligt het aan mij of zijn ze niet 100 % scherp? Niet vervelend bedoeld hoor!
Nee klopt heb volgens mij verkeerde scherpstelstand gebruikt.... als dat zo heet? Sluitertijd was groot genoeg, dus als iemand anders ideeën heeft? Baalde er wel een beetje van