En Willem glanst echt van het scherm af he
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zo dadelijk Aron erop gooien zie. O ja en de groepsfoto. 
Gewoon alles. Op sla scherm, maar ook schermpjes als die van levels, contrast ed. Ik heb heel m'n mac al eens leeg gehaald en die bug kwam gewoon weer terug. Nou kan ik wel redelijk blind photoshoppen, ken bijna heel dat programma uit m'n hoofd maar het is toch erg frustrerend. Vooral met opslaan. God mag weten waar ooit m'n foto's blijven. 
ik heb er gelukkig nooit last van gehad! Heb ook een mac
Heb momenteel de illegale versie van CS6
gebruik altijd Sublime

Ik was zo ontzettend blij toen m'n site af was op een gegeven moment. Echt ik het liggen vloeken, op school, thuis, bij andere. 
billionache schreef:Ik bewerk lekker basic met Photofiltre
Photoshop klinkt gaaf maar kan ik voorlopig niet betalen en eer ik ook maar een beetje doorheb hoe dat werkt is m'n proefversie vast verlopen
Leverage schreef:Sublime ken ik niet! Beetje vergelijkbaar met Dreamweaver?Ik was zo ontzettend blij toen m'n site af was op een gegeven moment. Echt ik het liggen vloeken, op school, thuis, bij andere.
Maar nu word het zeker weer tijd voor een portfolio update!
Er zijn een aantal functies in PS die je als fotograaf moet kennen imo. De rest is bijzaak
Heb toen alles uitgeschreven maar vond dat niet echt handig. Continu dat opzoeken naar verschillende tags, hij sluit niet automatisch tags, zag geen onderscheid in tags dmv kleurtjes, kon geen goede preview zien.

Soms blokkeert ie gewoon en moet ik zelfs afsluiten, héél fijn als je net erg veel bewerkt hebt en nog niet hebt kunnen opslaan.
ik haal volgens mij ook nog niet alles uit Sublime van wat eruit te halen valt haha