fotomeeting mensen in het noorden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 10:47

Alicelover is eerste reserve.

Rest kijk ik ff na als ik thuis ben vanmiddag, staat op me laptop en ben de hort op nu!

Ketly

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 11:00

Ik meld me dan ook af. Het is vandaag al hartstikke koud en wil het risico niet lopen om ziek te worden. Als het weer ineens heel erg omslaat kan ik me nog bedenken, maar ga er dus maar niet van uit dat ik dan kom.

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 11:31

Hmmm, wat veel afmelders, jammer... Het weer is wel even een issue, maar persoonlijk kan ik wel tegen een beetje kou hoor, je kan je er op kleden en voor de modellen geldt tussendoor even een flink dikke jas aan. En sowieso is het een wintershoot dus winterse kleding mag! Nee moet! ;)

Sneeuw hoeft geen probleem te zijn, je kan je camera inderdaad beschermen met een plastic tas of iets dergelijks, ook kan je even om de beurt foto's maken met een plu er boven... Sneeuw is voor de foto's wel mooi natuurlijk! :) Wel sneeuw die blijft liggen dan.

Als het niet doorgaat wanneer weet ik dat dan? Zou morgen toch wel om 7.00 uur op moeten...

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:14

Van kou wordt je niet zomaar ziek dames. En in het voorjaar valt het hele thema in het niets..

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:16

Erg jammer dan alicelover, wil niet banketstaaf overkomen maar wie ben jij om te zeggen dat ik niet zomaar ziek wordt? Ik ben namelijk altijd de eerste die de griep heeft te pakken als het heerst. Ik ga mijn gezondheid niet op de proef stellen door het koude weer maar in te gaan voor een fotomeeting. Dan wacht ik ook liever tot het weer het toelaat.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:33

Ik vat het alleen niet. De meeting is eind januari gepland, wat voor weer had je verwacht, 15 graden? Je weet dat januari de maand van vorst en sneeuw is (al is het dit jaar wat anders), dus ik snap het persoonlijk niet dat daar nu moeilijk om gedaan wordt. Als je als deelnemer niet tegen kou kunt, dan was het imo niet slim geweest om je voor januari aan te melden. :o

Kijk, nattte sneeuw en regen is anders of als het heel erg grauw en donker is. Maar zoals nu vindt ik het heerlijk weer. Warm aankleden, leuke muts en sjaal eventueel. Thermoskannen met thee of chocolademelk. Dat past ook mooi bij het afgesproken thema. :)
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 25-01-14 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:34

Nou deels heeft ze gelijk want je word ziek van bacterien niet van kou, dat is een fabel ;)
Misschien dat ze dat bedoelde :)

Kou wist iedereen van te voren dus dat vind ik niet echt een geldige reden om nu pas af te halen, maar het grouwe weer wel, dus donker en grijs.

Ik ben in brabant dus kan sowieso niet maar als er echt natte sneeuw is zou ik zelf wel een meeting verplaatsen, daar wordt je wel erg vies en koud van (als model en fotograaf) en ik zelf zou ik met mijn dure apparatuur niet in gaan staan :n net als in regen.

overigens de lijst van reserve modellen:
1 -model 10: Alicelover
2 -Model 8: Nadja15
3 -Model 1: Mariekeoo
4 -Model 4: Antje_vip

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:40

Nou ik ben vorig weekend op een heerlijke buitenrit geweest, het was helemaal niet koud en de zon was erbij. Dus ja, mooi weer in januari kan wel. Over de kou kunnen de meningen verschillen, daar ga ik verder niet op in. Helaas haakt mijn vervoer ook af, dus meld ik me bij deze af en hoop ik dat de meeting in het voorjaar misschien opnieuw gehouden kan worden.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:50

Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik zeg dat je wist dat het winters kon worden, dus dat ik het jammer vindt dat er dan afgemeld wordt. :n

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:49

Ik vind het ook kei jammer dat er nu zo veel word afgemeld en precies wat Magda_90 zegt het is een meeting die in januari gepland was en dat is al heel lang zo bekend dan moet je kou verwachten.

Ik ga straks even op mn computer kijken hoeveel fotografen we nog hebben en hoeveel modellen we nog hebben. Misschien dat die nog wel willen komen en maak ik een aangepast schema.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:54

Ik meld me ook echt niet af omdat ik geen zin heb, ik heb er namelijk erg naar uitgekeken. Ik hoop dat de meeting verplaatst of herhaald wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:04

Waarom meld iedereen zich af dan? we kunenn toch ook gewoon gezamelijk besluiten om het morgen niet door te laten gaan maar een andere keer? := beetje flauw

_l_amanda_l_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:12

:o ik wil op zich nog wel mee, maar zit dan wel een beetje met vervoer omdat Sterre2000 hoogstwaarschijnlijk toch niet komt... Jeanine, kan jij me dan misschien van het station oppikken? :Y) (vervoer terugweg idem, iemand die me bij het station af kan zetten?) Ben niet bang van een beetje kou, maar wel van nattigheid, heb net vorige week m'n nieuwe camera opgehaald en wil hem graag niet meteen laten verregenen/sneeuwen :')
Buienradar heeft zich al wel wat (positiever) aangepast: (afgesteld op Leeuwarden)
Afbeelding

Ismy, heb jij nu ook vervoer kunnen regelen? Als dagmar80 over groningen rijdt, zou je misschien naar Assen kunnen met de bus? borger-assen-groningen is niet zo ver om, of drachten? :( Zou jammer zijn als je niet mee kon! (drachten is maar 15km, dat kan je zelfs fietsen :D )
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 25-01-14 15:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:17

Frederieke_ schreef:
Waarom meld iedereen zich af dan? we kunenn toch ook gewoon gezamelijk besluiten om het morgen niet door te laten gaan maar een andere keer? := beetje flauw

Omdat mensen verschillende meningen hebben over het weer. Ik zou graag het besluit willen nemen om het te verplaatsen, maar die keus is helaas niet aan mij.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:22

Amanda, station Leeuwarden?

Frederieke, ik vind het persoonlijk flauw dat je een wintermeeting organiseert en dat men zich dan afmeldt omdat het koud is. -O-

Maar goed, de keus is ook niet aan mij. Ik ga zo iig genieten van het mooie weer. :)

_l_amanda_l_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:25

ja :j hoe ik van huis naar wolvega kom, ga ik nog even (opnieuw) regelen :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:26

Ik kan je sowieso ophalen en afzetten op station Leeuwarden. :j

_l_amanda_l_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:27

:Y) oké, super! Hoe laat moet ik er dan zijn?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:32

Als de planning zo blijft, beginnen we om 10 uur. Maar de modellen zullen zich eerst nog klaar moeten maken. Hoe laat moeten we er dus zijn?

Het is ongeveer 15 minuten rijden vanaf het station.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:45

Hij geeft zo te zien prima weer aan, al hoop ik stiekum dat het verschoven wordt zodat ik misschien weer mee kan :P :P hihi (grapje)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:52

Ik zeg nu gewoon het gaat door! Tof dat er nu een oplossing word gevonden voor het vervoer! We wachten nog even af hoe ze het weer zeggen voor morgen. En ik zap alvast een aangepast schema maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:59

Hoeveel modellen zijn er nog over?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:12

Ik pak even mijn laptop er bij op de tablet is alles zo lastig :')

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:28

Ik ben er ook gewoon bij. Kijk als het regent of sneeuwt lijkt het mij niet heel handig, mate name voor de camera's. Dan zouden we het moeten verschuiven naar een andere datum.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:33

We hebben nu 4 modellen. Dat ben ik, Ladylay, Power1997 en Fellow. Ik heb alicelover ook gepbt of ze nog wil komen mocht het door gaan het zal begrijpelijk zijn als ze niet kan aangezien alles op het laatste moment moest.

Ik spit ook nog even door hoeveel fotografen we nog hebben