Wat een leuke foto's allemaal , ik ben weer eens niet zo vlot hoor Ben er wel aan bezig maar blijf weer heel de avond op 1 foto hangen omdat het net niet zo wil als ik in mijn hoofd heb
Word er een nieuw topic gemaakt voor de ochtendgroep? Meteen met datumprikker?
SimoneDV
Geplaatst: 30-10-13 20:42
Vind er van alle modellen eigenlijk al echt leuke foto's bij zitten Mooie serie ook Caitlin
Hihi astrid ik ben ook echt lekker sneeuw aan het "blazen" daar haha sta alleen maar te lachen Toch is ie wel leuk
Leonie balen zeg dat het niet gewoon eerder verholpen kon worden. Gaat het nu weer goed?
valiantS
Geplaatst: 30-10-13 20:53
Ik vond het bij deze foto net of je het sneeuw in je handen op wilde vangen Simone Heb ook een blaasfoto in het album staan intussen. Dit keer heb ik de meeste foto's van jouw ......nog een goedmakertje van de vorige keer
Heb het album even aangepast zodat je wat makkelijker door kan klikken naar je eigen foto's . Ik heb er vanmiddag weer een aantal nieuwe bijgezet. Als alle foto's er staan dan meld ik dat hier even.
Toevallig zei m'n huisgenootje ook al van ja net of je de sneeuw vangt En echt tof dat je er nu zoveel van mij hebt bedankt
Bedankt Erna! Vind vooral de eerste van mij leuk, met die wind zo m'n haar helemaal door de war en die golven er achter
Ik zou trouwens als straks alle fotografen klaar zijn met de foto's wel een lijstje willen hebben met wat van elke fotograaf de nabestel kosten zijn? Is dat misschien voor de andere modellen ook handig om in het topic neer te zetten of hebben de fotografen het liever via pb ofzo? Geloof dat ik het bij sommige ook wel op hun site kan vinden.
Suzette vind bij jou trouwens die muts erg leuk staan
suus_pepper
Geplaatst: 31-10-13 16:26
Dank je Simone! Ik vind die foto waarop je staat met die golven echt heel leuk! Super spontaan en vrolijk Foto 55 is trouwens ook leuk!
valiantS
Geplaatst: 31-10-13 16:32
Simone je foto's staan allemaal in het album , ik heb er eigenlijk nog meer die ik ook nog goed kan keuren maar ik moet ergens stoppen wil ik nog aan de andere toe komen
Leuk Erna en Simone dat jullie nog op die steiger zijn geweest !
Niet echt een herfstsfeer maar ik vond hem zo mooier .
JAZZ4ff
Geplaatst: 01-11-13 13:18
Mooie foto's weer, leuke poses. Mijn foto's komen als ik mijn mac bij me heb. Pc van mijn zus is alleen geschikt voor de dogshoot van afgelopen zaterdag maar de modellen shoot van zondag ben ik toch wat nauwkeuriger wat betreft bewerking.
SimoneDV
Geplaatst: 01-11-13 13:19
Haha Astrid de ene keer te weinig en nu weer teveel foto's Echt super bedankt ze zijn echt weer erg mooi
ja ik ben ook heel benieuwd naar de foto's van de andere fotograven! ik wacht met spanning af
SimoneDV
Geplaatst: 02-11-13 20:21
Ik begin nu trouwens heel langzaam in m'n hoofd een plannetje te ontwikkelen om toch eens wat te proberen bij modellen bureau's. Geen idee of het lukt maar vind het toch wel erg leuk om te doen dus zou leuk zijn af en toe een opdr te kunnen doen ofzo. Al zal ik ook zeker geen topmodel worden, daar heb ik de maten ook niet voor
Meteen een vraagje aan de fotografen, hebben jullie misschien een idee waar ik makkelijk een online foto portfolio kan maken? Ik ben echt een website leek
hamsterfan
Geplaatst: 02-11-13 21:53
Zou ik zeker doen als ik jou was
Ik zou het denk ik op weebly maken, is wel echt een makkelijke site (vind ik) Desnoods wil ik je (Als ik tijd heb en je dat leuk vind ) ook wel helpen
valiantS
Geplaatst: 03-11-13 12:45
Wat een stilte hier , ik zal er nog even 1 tegen aan knallen
Simone zeker proberen ik denk dat je potentie genoeg hebt , je volgt aanwijzingen makkelijk op ,hebt de juiste lengte en je bent lekker 'naturale' Vwb album zou ik niet zo weten ik heb een (betaalde) albumlicentie vind het belangrijk dat mijn foto's niet verpest worden door het uploaden zoals bij facebook bv. Volgens mij zijn er genoeg gratis sites aanbieders waar je een album kunt inbouwen.