Ja!! Ik heb de uitslag gekregen, ze konden niks vinden dus alles was goed. Maar goed ik heb er af en toe nog wel last van dus ik weet niet wat het is. Als het zo door blijft ga ik weer terug naar het ziekenhuis helaas
Likemaaike
Geplaatst: 08-08-13 19:37
crazycactus schreef:
Mooi Naomi!!! Ik wacht nog even op Sok en Mariska en dan maak ik ook een verzameltopic.
Leuk! Nog meer mensen die topic gaan openen?
rina
Geplaatst: 08-08-13 20:00
Ja ik, maar ik zit ook nog steeds op foto's te wachten. Maar veel langer wil ik ook niet meer wachten, dan gaat het topic eruit zonder die foto's.
Ik heb het vreselijk druk (gehad) dus ben er nog niet echt aan toegekomen, heb ook nog een betaalde shoot gehad en die gaat toch wel voor, sorry Ik wil zsm even verder! Heb van QT voornamelijk rijfoto's!
Voor mijn gevoel moet je wat meer op ooghoogte fotograferen zoals bij 7, 11, 12 daar is het net allemaal te krap en zie je het paard gewoon niet goed meer. Je moet op ooghoogte van het paard blijven en als de ruiter er niet meer helemaal op komt zoom je wat uit!
rina
Geplaatst: 09-08-13 21:08
Nou lady's hij staat online, de shoot Allejasses moeilijk om keuzes te maken tussen de foto's, er zaten echt zoveel mooie tussen. Dus heb ik moeten schrappen en schrappen, maar heb hopenlijk de leukste plaatjes van de fotografen erbij staan.
Het lukt mij helaas niet meer om vandaag foto's te leveren. Heb het vandaar druk gehad zit namelijk op een boerderij met veel ijslanders en vandaag nog naar het umcg om me vader te bezoeken en 's avonds weer de paarden heb nu pas rust. Ik ga er zo aan beginnen misschien dat ze af zijn anders morgen vroeg