Fotomeeting Loonse & Drunense duinen zaterdag 31 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xAnthea

Re: Fotomeeting Loonse & Drunense duinen zaterdag 31 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:13

Oh, dan heb ik ook gebeld met die van natuurmonumenten dan :P Nouja, mama heeft gebeld, dan zal ze het fout verstaan hebben :))

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:17

Ik snap best dat mensen zekerheid willen hoor.. Maar ik vind t zo kinderachtig hoe het eraan toe gaat. In andere ropics zowat uitlachen.. Ik dacht toch echt dat we volwassenen waren. :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:22

Kijk, het is jammer dat er in andere topics dan blijkbaar ook over gesproken wordt.
Dat is inderdaad niet netjes, maar ik vind wel dat we er hier prima over kunnen praten en dat het er ook best netjes aan toe ging.
Het is lastig om geschreven woord op de juiste manier te interpreteren.
Soms komen dingen anders over dan ze zijn.

Maar ik snap heel goed dat mensen zekerheid willen, omdat het best riskant is als er toch een mogelijkheid tot beboeting boven je hoofd hangt.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:26

Dat bedoel ik ook. Mag best gediscussieerd worden en vragen gesteld worden. Maar zowel hier als andere topics.. Overdreven 'hahaha ja zie je wel!! :D :D en _O- continue in berichten en Pb's..en 'trots zijn' omdat je naar ze toemailt.. Ik vind t gewoon heel raar gedrag. Dat kan best anders.

Vind het ook raar dat de ene boswachter het ene zegt, en over de mail weer wat anders. Kunnen jullie dan ook niet denken: goh, er is eerder iets mis tussen de communicatie daar? En niet gelijk ohh de organisatie is slecht.. Dit en dat blah blah..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:31

Ik vermoed inderdaad dat de miscommunicatie ligt bij de organisatie daar.
Waarschijnlijk heeft de boswachter geen flauw benul van het feit dat fotomeetings niet meer toegestaan zijn. Dat is in mijn ogen ook wel duidelijk wat uit de mail naar voren komt van natuurmonumenten aan Femke.

Dat soort dingen zoals jij hier boven noemt zijn niet netjes, maar ik denk dat mensen ook gefrustreerd waren om het feit dat de boswachter tegen iemand zegt dat het wel mag, terwijl er meerdere andere zijn die een NEE hebben gekregen via Natuurmonumenten zelf.

Dat ik denk dat het grootste probleem bij de communicatie binnen Natuurmonumenten ligt.. :j

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:08

Hmm ik begin ook te twijfelen nu... xAnthea heeft wel een punt, daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Ik denk er nog hele even over na!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 18:35

nou nou nou, wat gaan we toch volwassen met elkaar om dames.
Maar ja dat ligt miss aan het een en ander..

Het is algemeen bekend inmiddels dat meetings in de loonse en drunense duinen niet toegestaan zijn.
op welke manier dan ook.
ook ik ben hierover door natuurmonumenten geinformeerd telefonisch.
ivm een andere locatie ook die ik van hen wou gebruiken.
Er zijn daarvoor meerdere berichten gepost hier en in andere topics.

Beter zoekt de TS een andere locatie voor haar meeting wil ze echter het wel laten plaatsvinden in de loonse en drunense duinen lijkt me dit haar risico.
En neem aan dat ze dan ook wel de boete voor alle deelnemers op zich neemt :D

Ik zal me verder niet mengen in de discussie maar ik denk zal het risico nog even benadrukken.

Verder vind ik dat er erg vervelend gereageerd wordt op bokker Fading.
Mensen niet alles wordt gezegd zoals je het zelf leest ;)
Fading is een hele lieve aardige meid die het beste voor heeft met iedereen dus sommige opmerkingen zijn echt niet gepast.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:06

Ik ben het met je eens fabske :) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:09

Ik zou het in eerste instantie prettig vinden dat mensen die meegaan of in de reservelijst hier reageren en niet Jan en alleman. Ik zit ook niet in jullie topics.

De boswachter is telefonisch gecontacteerd en irl. Als mensen het nodig vinden om hierover te praten in andere topics met allerlei smiley's moeten ze dat vooral doen. Goede reclame voor je als je fotograaf of model bent. Ik zit in een fotografen en modellen hk topic en heb daar ook mijn frustraties geuit.

Verder heb ik nu eindelijk pauze op mijn werk en ga ik daarvan genieten.

Voel je je geroepen om te discussiëren? Maak dan lekker je eigen topic aan :)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:13

nou nou blingh,

ik wil helemaal niet discussieren hoor ik kreeg dit topic bij actieve topics omhoog.
Verder geef ik je alleen maar mee wat ik erover te horen heb gekregen zonder slechte bedoelingen.
Vervelend dat jij ze zo ervaart.

Ik zie niet in wat dat afdoet aan iemand als fotograaf of model maar ik wil best even mee praten in dat topic waar jij het over had miss is dat idd een betere plaats bedankt voor de tip

nogmaals het was een tip en ik hoop dat jullie een fijne leuke dag hebben waar dan ook.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:18

Als een goede discussie al voor een slechte naam zorgt bij een fotograaf, dan zijn dat de klanten die je ook niet wilt hebben..
Dus daar ben ik niet zo bang voor.

Er begint steeds meer duidelijk te worden dat de fotomeetings niet meer zijn toegestaan. Of de boswachter nou toestemming heeft gegeven of niet...
Dat roept veel vraagtekens op bij mensen.
Het is toch niet zo gek dat mensen daar vragen over hebben?
Verder vind ik het helemaal geen probleem dat mensen hier reageren die niet deelnemen aan de meeting, blijkbaar zijn er veel vragen een kunnen fotografen elkaar helpen bij het oplossen van deze vragen.
Verder blijft Bokt een openbaar forum waar iedereen op elk topic mag reageren..

Ook ik ben het met fabske eens dat jullie echt niet netjes zijn omgegaan met Fading.
Ongeacht hoe ze over deze discussie praat in een ander topic..

Soms moet je proberen om boven dingen te staan..

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:39

Femke, je praat onzin. De hele heisa over fotomeetings is JUIST ontstaan door er zoveel ruchtbaarheid aan te geven. Gefeliciteerd, jij hebt ervoor gezorgd dat kantoor Staatsbosbeheer / Natuurmonumenten zeer terughoudend is hierin. Juist door alle emails.

Dus mensen die graag een fotomeeting willen organiseren, door het bestoken van Staatsbosbeheer / Natuurmonumenten met emails, is het niet meer mogelijk om meetings te organiseren. Bedankt Femke voor het niet meer mogelijk maken van meetings.

Over deze meeting:

De toezichthouder (boswachter) wil graag bij de meeting komen kijken. Ik kwam hem net nog tegen en hij vond het een leuk idee! Hij is zeker van de partij als toeschouwer, wie weet komt hij nog te paard als hij een leenpaard kan regelen. Iemand nog een paard over toevallig?
Deze meeting is geen probleem, de afspraken hierover staan nu vast. Zolang we ons netjes aan de regels houden, geen troep meesjouwen, niet met de auto het bos ingaan, uit de drukte blijven en niemand tot last zijn, is er niets aan de hand. Ik kwam hem net nog tegen en hij vond het een leuk idee! Hij is zeker van de partij als toeschouwer.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:41

Fading schreef:
Ik kan de duinen misschien nog voor mekaar krijgen, Moet nog even een paar mailtjes afwachten :D

En dit plaats je in een ander topic?? Ik begrijp jou niet... Ga ergens anders de sfeer in het topic verzieken, je bent niet eens van de partij op deze meeting.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:42

nog een laatste reactie hier van mij BEIDE FEMKE's praten geen onzin
maar Dune ik wens jullie allen heel veel plezier bij de meeting kom zeker ff langs om te kijken altijd gezellig ;)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:43

_Dune_ schreef:
Fading schreef:
Ik kan de duinen misschien nog voor mekaar krijgen, Moet nog even een paar mailtjes afwachten :D

En dit plaats je in een ander topic?? Ik begrijp jou niet... Ga ergens anders de sfeer in het topic verzieken, je bent niet eens van de partij op deze meeting.

Is het nalezen en kopieren van iemands berichten hier niet ook ontzettend kinderachtig Dune juist hetgene waar je hen van verwijt doe je nu zelf ook maar goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:43

Oh, nou heb ik het in mijn eentje gedaan. :P

Ik ben tenslotte niet de eerste die heeft gemaild, en zeker niet de enige die contact op heeft genomen zoals jullie al vernomen hadden.

Er gaven namelijk meer mensen aan in dit topic dat ze contact hadden opgenomen :)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:44

jep idd femke mensen zoals ik
andere femke
anthea maar jij hebt het alleen gedaan ;)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:45

Heel triest dat een van de Femke's de meeting probeert de saboteren. Ben blij dat ik op zeer goede voet sta met de boswachters in dit gebied.
Jammer van alle jaloezie, maar zo gaat het schijnbaar in het land der paardenwijven. Gelukkig heb ik daar in mijn omgeving niet mee te maken.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:46

Willen alle mensen die niet naar deze meeting gaan hier gewoon niet meer posten. Jullie maken jezelf alleen maar belachelijk met dit stomme gedoe. Laat ons lekker met rust. Alvast bedankt. :j

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:49

nee dat deden sommige mensen hier zelf al ilona.
Ik wou alleen maar helpen maar dan wordt er zo kinderachtig naderhand op gereageerd
en ik denk dat de meeste alleen maar duidelijkheid willen of wilden helpen
Jammer dat het zo verkeerd wordt geinterpreteerd en moeilijk over gedaan moet worden.
Ik wens jullie echt het allerbeste op de meeting toe.
Het wordt vast een geslaagde dag
en ik denk niet dat iemand de meeting wil verpesten.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:52

Fabske, wat voor hulp heb je geboden? Er was en is namelijk geen probleem, alleen vanwege jaloezie omdat iemand anders eerder wél voor problemen heeft gezorgd op een meeting door zich niet voor te bereiden en niet te verdiepen in de regels van een Nationaal Park, wordt er nu een beerput opengetrokken die niet open had hoeven gaan.

Heel simpel, op welke grond willen ze een boete geven? Het is namelijk geen evenement. Je mag samenkomen met een groep in de duinen zolang je je aan de regels houdt en er geen commerciële grondslag is.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:53

fabske schreef:
Is het nalezen en kopieren van iemands berichten hier niet ook ontzettend kinderachtig Dune juist hetgene waar je hen van verwijt doe je nu zelf ook maar goed

Fabske, er wordt in dit topic notabene gemeld dat er in andere topics over wordt gepraat. Ik klik de laatste pagina aan van een ander topic over een fotomeeting in de duinen en daar staat dit. Niets kinderachtigs aan meisje.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:55

_Dune_ schreef:
fabske schreef:

Fabske, er wordt in dit topic notabene gemeld dat er in andere topics over wordt gepraat. Ik klik de laatste pagina aan van een ander topic over een fotomeeting in de duinen en daar staat dit. Niets kinderachtigs aan meisje.

meisje? je hoeft niet denigrerend te gaan doen hoor.

ik heb genoeg gezegd ik hoef hier verder niets aan toe te voegen ;)
Succes met jullie meeting
en jullie issues met andere bokkers.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:56

Wel grappig dat er dan alleen van Femke(fading) een post word gekopieerd.. En niet van andere die ook mensen voor kinderachtig uitmaken..
Ik zou als ik een meeting zou organiseren het ook niet eerlijk vinden en zou ook eens even gaan mailen van luister ik doe het zelfde en dat mag niet , dat klopt niet...

Beetje kinderachtig ook hoe er word gereageerd door personen dat mensen maar weg moeten gaan.. Bokt is een openbaar forum, deel dan telefoonnummer uit en maak een whatss app groep aan ofzo...

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:57

amen dustinlover