mavantos schreef:Vind het eigenlijk best jammer dat het nu niet meer door gaat.
Denk dat dit nu meer gaat over dat de TS nu een fotoshoot heeft gehad op het strand en nu niet meer aan de rest van de fotograven denkt. Heel jammer, kan anders zijn dan dat het over komt. Maar zo komt het op het moment een beetje over.
Pardon? Geloof niet dat jij over de kwaliteiten beschikt om mijn gedachte gang te lezen of wel??
Deze shoot gaat niet door omdat er te weinig animo is voor terheijde. Ik ga deze shoot nog een keer rehelen maar dan later na de zomer zodat we gewoon weer overdag ook het strand op mogen. Aangezien we dab meer tijd hebben en ik was niet de gene die het niet door wilde laten gaan jullie melden allemaal af vanwege te hoog water nietik. Heb mijn uiterste best gedaan voor deze meeting stel t niet zo op prijs dat je zo ver me praat.
Sorry dames maar deze meeting wordt nog een x georganiseerd maar alleen niet nu aan het eind van de zomer zodat we overdag t strand weer pp kunnen en der een grote meeting van lunnen maken met hopelijk meer animo vandaar ook de link naar een andere meeting voor nu. En dat heeft absluut niks te maken met niet denken aan anderen!