Fotomeeting Paarden, Ter heijde aan zee bij zonsondergang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:39

RdLFoto schreef:
Als jullie nou hadden gezegd dat jullie tóch gingen... Dan was ik met de trein gekomen...

Ik zag om kwart over 7 het berichtje van golddigger of er misschien toch niet nog een fotograaf kon komen, meteen gebeld en in mijn auto gesprongen. Het ging allemaal zo impulsief :D

Rachelle_DL

Re: Fotomeeting Paarden, Ter heijde aan zee bij zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:32

Ooh zoo, :')
Naaja, volgende keer..

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:39

We huren Principe gewoon nog een keer in :D
Zo'n gaaf paard!

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:05

Ja zeker! Echt een gaaf beest!

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:51

Erna_ schreef:
We huren Principe gewoon nog een keer in :D
Zo'n gaaf paard!

hihi nouja dat was het dus een beetje. Ik rijd dat paard normaal niet dus het was echt een unieke kans dat ik hem mee mocht nemen, daarom ben ik ook echt als een wanhopige fotograven op me FB gaan contacten. en dat bericht op bokt etc..
ik moet wel zeggen.. t was ook niet echt een heel makkelijk model..
merk ook wel dat Gold en ik iets meer op elkaar ingesteld zijn zeg maar :p

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 17:26

Dames,
Sorry maar vanwege de vele aan en af meldingen en het niet heel veel animo is voor Ter Heijde, gaan Stephzdesign en ik een nieuw topic openen, voor een meeting in de vlietlanden.
Ik hoop dat jullie je daar op aanmelden! Ik zet de link als die er is in het topic! Fotografen en Modellen bedankt voor de moeite enzo, ik hoop dat jullie je daar ook komen aanmelden!

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:05

Lies,als ik eerlijk ben denk ik dat daar niet heel veel animo voor zal zijn. Er is natuurlijk pas nog een meeting geweest daar. de mensen die daar in de buurt wonen oid.zijn waarschijnlijk daar dus geweest.. en omdat het zo kort geleden is.. Ik zal bijv. niet inschrijven omdat ik pas nog ben geweest en ik kan er onder de man heen.. en ik denk dat dat bij de meeste van de meeting zo was..
maar wie weet heb ik t helemaal mis en heb je straks 25 modellen:p ik hoop dat er genoeg animo voor is..:P

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 18:16

Nee lot het wordt geen vlietlanden haha, hebben weer wat anders bedacht! zijn bezig met de op post..:)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:42

Ik had anders best nog wel een keer naar de Vlietlanden willen gaan :j
Sowieso wil ik wel mee als je een leuke locatie weet :)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 19:00

Meiden!
Hier de link naar het nieuwe topic.

[FM] Sprookjes Fotomeeting Meijendal

Bedankt voor jullie moeite en deelname voor dit topic, ik ga dit topic laten sluiten.
hoop op jullie aanmeldingen in het nieuwe topic!

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:28

Beetje jammer, ik kan niet naar Meijendel komen met mijn pony.
Ik was juist zo blij dat er een meeting in het westland was, ik heb geen beschikking over een trailer/auto met trekhaak

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:39

Wauuuwww gave foto's van papa Gold zeg..
Wat lijk jij klein op hem Lot hahaha :)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:26

Jammer, een fotoshoot op het strand leek me leuk. Dan ga ik die maar zelf regelen.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:32

Vind het eigenlijk best jammer dat het nu niet meer door gaat.

Denk dat dit nu meer gaat over dat de TS nu een fotoshoot heeft gehad op het strand en nu niet meer aan de rest van de fotograven denkt. Heel jammer, kan anders zijn dan dat het over komt. Maar zo komt het op het moment een beetje over.

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:16

Babootje schreef:
Jammer, een fotoshoot op het strand leek me leuk. Dan ga ik die maar zelf regelen.

Graag, ik wil graag mee!

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:25

Babootje schreef:

Sluit ik ook bij aan, mits het in augustus is...dan paard weer terug.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 12:22

mavantos schreef:

Denk dat dit nu meer gaat over dat de TS nu een fotoshoot heeft gehad op het strand en nu niet meer aan de rest van de fotograven denkt. Heel jammer, kan anders zijn dan dat het over komt. Maar zo komt het op het moment een beetje over.

Pardon? Geloof niet dat jij over de kwaliteiten beschikt om mijn gedachte gang te lezen of wel??
Deze shoot gaat niet door omdat er te weinig animo is voor terheijde. Ik ga deze shoot nog een keer rehelen maar dan later na de zomer zodat we gewoon weer overdag ook het strand op mogen. Aangezien we dab meer tijd hebben en ik was niet de gene die het niet door wilde laten gaan jullie melden allemaal af vanwege te hoog water nietik. Heb mijn uiterste best gedaan voor deze meeting stel t niet zo op prijs dat je zo ver me praat.

Sorry dames maar deze meeting wordt nog een x georganiseerd maar alleen niet nu aan het eind van de zomer zodat we overdag t strand weer pp kunnen en der een grote meeting van lunnen maken met hopelijk meer animo vandaar ook de link naar een andere meeting voor nu. En dat heeft absluut niks te maken met niet denken aan anderen!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:05

Ik vind het ook niet zo'n geslaagde opmerking na alle moeite die Lisa gedaan heeft om toch nog modellen te vinden nadat er een paar zich al eerder af hadden gemeld.
Een fotoshoot op het strand valt trouwens altijd wel te regelen, zeker als je vlakbij het strand woont, daar hoef je geen meeting voor te organiseren. Dat Lisa en ik deze shoot gedaan hebben was ook alleen maar, omdat we het allebei zo l*llig vonden voor Golddigger, die al onderweg was toen ze hoorde dat het niet doorging omdat bijna iedereen zich af had gemeld

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 13:22

Bedankt erna precies zoals jij zegt!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:12

Jeetje wat een rot opmerking zeg.. ik geloof dat lezen wel heel erg moeilijk is voor sommige mensen..

Lisa en Erna Jullie zijn gewoon top dat jullie alsnog zijn gegaan voor Lotte.. en om ons prachtige foto's te showen natuurlijk :) En als er dan mensen zijn die spijt hebben dat ze niet zijn gegaan.. Jammer maar helaas ;)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:07

Dan heb ik het verkeerd gezien. Sorry daarvoor.

Hoop dat jullie meer animo hebben de volgende keer!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:05

_Lisaa_ schreef:
mavantos schreef:

Pardon? Geloof niet dat jij over de kwaliteiten beschikt om mijn gedachte gang te lezen of wel??
Deze shoot gaat niet door omdat er te weinig animo is voor terheijde. Ik ga deze shoot nog een keer rehelen maar dan later na de zomer zodat we gewoon weer overdag ook het strand op mogen. Aangezien we dab meer tijd hebben en ik was niet de gene die het niet door wilde laten gaan jullie melden allemaal af vanwege te hoog water nietik. Heb mijn uiterste best gedaan voor deze meeting stel t niet zo op prijs dat je zo ver me praat.

Sorry dames maar deze meeting wordt nog een x georganiseerd maar alleen niet nu aan het eind van de zomer zodat we overdag t strand weer pp kunnen en der een grote meeting van lunnen maken met hopelijk meer animo vandaar ook de link naar een andere meeting voor nu. En dat heeft absluut niks te maken met niet denken aan anderen!

Volgens mij was er wel genoeg animo maar was er vergeten naar de getijdentabel te kijken. Ik had me overigens niet afgemeld, maar ben in het bezit van een trailer en had wel gegaan met het idee van "we zien wel". En als ik het niet verantwoord had gevonden, had ik hem niet uitgeladen. Ik hoef niet langs het strand te rijden, maar voor anderen zonder trailer is dat natuurlijk wel een bezwaar geweest.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 16:55

Bedankt desiree erg lief :)
ik heb het ook niet over jou babootje maar het ging continu met aanmeldingen en dan ineens weer 3 er af en dan weer hopeloos zoeken naar nieuwe en dan weer een aantal eraf, het is gewoon lastig regelen zo'n meeting voor alleen een avond, ivm het water. ik heb daarom besloten met Stephanie een nieuwe meeting te organiseren waar jullie ook heen kunnen komen en zoals ik net al zij deze meeting later in het jaar na de zomer als we weer de gehele dag het strand op mogen hem alsnog te organiseren.

Bedankt voor de lieve reactie's van andere en ik hoop op een leuke samenwerking in een nieuw topic na de zomer!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:56

Jij ook bedankt voor al je inzet +:)+

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 17:04

Dankjewel Erna_! Vond het heel leuk om toch nog wat foto's te schieten van lotte met jou!:D