Ja moet ook gezellig zijn ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:Ik heb eventueel mooi Br Kingston lak hoofdstel te leen, met orginele of met WW frontriem.
Maat full maar kan ook als ruime cob
Ekeif96 schreef:Ik ga Emiel invlechten (los staat het alle kanten op)
En voor de rest heb ik dan voor stand foto's een hoofdstel, leren halster en een touwhalster.
finnens schreef:Gefeliciteerd!
Nog een vraagje aan de fotografen, wat zien jullie het liefste bij Finn?
Ik heb: boomloos zadel (Freemax), FRA Barebackpad zwart, ik kan zonder zadel (als Finn niet te druk is), Amber Sidepull, soort kaptoom, rood touwhalster, gewoon halster?
ik heb te leen wat hier staat en wat ik niet mee neem, en rood, paars, en bordeaux shabrakje
DPTomboy schreef:Bedankt,
ik heb ook niet echt spectaculaire halsters/hoofdstellen..
keuren jullie een touwhalster (bruin of babyblauw) goed? simpel nylon stalhalster vind ik zelf niet zo mooi..
ik neem sws ook mijn (western)hoofdstel mee, dat staat ook nog wel leuk
Elvi_Elisa schreef:Gefeliciteerd!
Wat zien jullie liever bij witje dan?
Ingevlochten of los?
bij rijfoto's, springtuig dus bruin of gewoon zwart dressuur tuig?
en kwa halsters / hoofdstellen heb ik niet zoveel in witje's maat...
Bijna alles is cob/full
Maysie schreef:finnens schreef:Gefeliciteerd!
Nog een vraagje aan de fotografen, wat zien jullie het liefste bij Finn?
Ik heb: boomloos zadel (Freemax), FRA Barebackpad zwart, ik kan zonder zadel (als Finn niet te druk is), Amber Sidepull, soort kaptoom, rood touwhalster, gewoon halster?
ik heb te leen wat hier staat en wat ik niet mee neem, en rood, paars, en bordeaux shabrakje
Heb je ook foto's van het tuig?
finnens schreef:Maysie schreef:Oeh die sidepull is mooi!![]()
Qua dekje onder je zadel zou ik zo neutraal mogelijk gaan
Was dat tegen mij?
Ik heb voor dat zadel alleen maar die rooie pad, het is een boomloos zadel dus er kunnen geen 'normale' shabrakjes onder.
Maysie schreef:Elvi_Elisa schreef:Helaas gaat het ivm. vervoer mij niet lukken... witje en zorro kunnen geschrapt worden
Oh echt wat jammer. Zouden ze allebei komen? Ik meende witje alleen toch?
finnens schreef:Ik heb Mariska_R ge pb't, voor Wannahave RDP.
Ik hoop dat die kan, de laatste week voor de meeting hebben reserves vaak al wat anders geregeld..
Maar mocht er echt niemand mee kunnen, ik heb altijd not twee paarden staan hier
(willen de fotografen nog ff kijken, knotten of los? ik weet het namenlijk zelf niet echt goed..)
flettie schreef:finnens schreef:Ik heb Mariska_R ge pb't, voor Wannahave RDP.
Ik hoop dat die kan, de laatste week voor de meeting hebben reserves vaak al wat anders geregeld..
Maar mocht er echt niemand mee kunnen, ik heb altijd not twee paarden staan hier
(willen de fotografen nog ff kijken, knotten of los? ik weet het namenlijk zelf niet echt goed..)
De kans is vast niet aanwezig dat ik alsnog aan bod kom maar ik zit volgend weekend in Leusden bij de Tinkerdagen, dus haal mij ook maar van de reserve-lijst af.