Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoaSky schreef:En ik zal de foto ff doorsturen zonder make-up.
Net vast wat inkoopjes gedaan! Heb een lichtroze bandeau, lichtblauwe/paarsige bandeau en een zwarte bandeau allen met bijbehoorende hipster. Woensdag ff tule halen op de markt en de rest van de spulletjes verzamelen en dan ben ik zover! (Heeft iemand toevallig bellenblaas in huis haha? Dat kon ik zo gauw niet vinden?)
Zin in donderdag!!
Bagheera_206 schreef:@Wendy: Heeft jouw studio flitsset op school ook gewoon een 3,5mm jack aansluiting?
Citaat:Ik stel voor om nu te gaan stemmen welke 5 ideeën we gaan uitwerken!Ik denk dat het het handigst is om 1 voorkeur te hebben en daar een streepje achter zetten. Iedereen stemmen aub! Dan kunnen we morgen kijken welk model bij welk idee past en verder nadenken over de (precieze) styling. Sommige dingen kunnen ook nog gecombineerd worden.
1. Slangen (eventueel met appel)
2. Meel/ rook I
3. Zwanger met doeken
4. Pop/marionette
5. Naturelle
6. Sterke poses/ blik/ harde makeup
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen
9. Fantasy/ Arwen/ Elf/ Black Swan
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque
12. Zwangerschapsfoto's met attributen
13. Vliegende/ rond dwarrelende dingen
DEADLINE STEMMEN MORGEN 17:00! haha, hoezo kortdag![]()
DE IDEËENPOT
FOTOGRAFEN
GiantiBagheera_206
- Jaren 50 look? - voorbeeld
- Wil veel haha - wat zomer achtige en kan ook met blauw
hazira
- Lichtschilderen, een jurk of vleugels met lampjes creeëren - Light Painting Dress
- Fantasy/ Arwen/ Elf/ Black Swan - voorbeeld en voorbeeld
WildWings
borrie01
- (deels) naakt met slang - voorbeeld en voorbeeld
- Wat mij erg gaaf lijkt om te doen is het idee met de slang (die vast niet zo groot is als op de meeste foto's? of wel?), in combinatie met een felrode appel, en dan een beetje het Eva-idee (naar het verhaal van Adam en Eva) uit te beelden? Wellicht in een serie, dus bijv eerst de 'verleiding' uitbeelden, zoals ik hier bij foto 1 wel wat vind passen, maar dan met minder bloot en subtieler. Bijv. niet direct in de camera kijken, maar wegkijken, een soort combinatie van de verleiding en de bijhorende schaamte. Ik heb zelf een uitvouwbare lichtgroene achtergrond die ik kan meenemen en hier mooi bij zou passen. Daarnaast zou ik dan graag een meer 'duistere' foto maken, dus van het gevolg van de zonde, wat past bij foto 4. Donkerder qua licht en achtergrond, het model wat van de appel heeft gegeten en nu 'verstrikt' zit in/door de leugens van de slang, (zoals bij foto 4)... zoiets? of voorbeeld en voorbeeld
Lipydo
- Donkere omgeving, ruwe ondergrond met rook (meel of rookmachine) en tegenlicht plus een invullicht schuin van voren. - voorbeeld
- Witte achtergonddoek, 1 lamp van schuin/voren, windmachina en doeken om lichaam, wellicht twee modellen - voorbeeld
MODELLEN
JoolienMyrthee_
- Met slang, evt naakt met de slang voor mijn borst - voorbeeld en voorbeeld
- Heftige makeup, sterke poses/ blik (tattoo) - voorbeeld
NoaskySolarpleure
- doeken en/of met slang
Doek doeken2- Dingen op, onder of om buik
Bellenblaas Lint Muisjes Slofjes-Knuffeltje *klik* Gaaf
- Spinnen/reptielen, in combinatie met veel makeup. Een mix tussen dit: voorbeeld en voorbeeld
- Het gedumpte poppetje. Waarbij de model zo veel mogelijk als pop gaat. Dus, jurkje, haartjes in een krul + strik, poppen make-up, touwtjes aan de handen en voeten. En dan een beetje verlaten/leeg ergens op/tegenaan zitten. - voorbeeld en voorbeeld met tule
MIDDAG
FiffillsMieke
Lipydo schreef:Bagheera_206 schreef:@Wendy: Heeft jouw studio flitsset op school ook gewoon een 3,5mm jack aansluiting?
Ik zal morgen even checken! Ik maak wel even foto's van de spullen
Ik heb vandaag te horen gekregen dat we de tijd hebben tot half 4Dus een strakker schema aanhouden helaas (je weet het nooit bij mij op school en misschien kan/mag het wel wat langer duren). Morgen weet ik meer over de reptielen (was een lastige vraag).
Citaat:Ik stel voor om nu te gaan stemmen welke 5 ideeën we gaan uitwerken!Ik denk dat het het handigst is om 1 voorkeur te hebben en daar een streepje achter zetten. Iedereen stemmen aub! Dan kunnen we morgen kijken welk model bij welk idee past en verder nadenken over de (precieze) styling. Sommige dingen kunnen ook nog gecombineerd worden.
1. Slangen (eventueel met appel)
2. Meel/ rook I
3. Zwanger met doeken
4. Pop/marionette
5. Naturelle
6. Sterke poses/ blik/ harde makeup
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen I
9. Fantasy/ Arwen/ Elf/ Black Swan
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque
12. Zwangerschapsfoto's met attributen
13. Vliegende/ rond dwarrelende dingen
DEADLINE STEMMEN MORGEN 17:00! haha, hoezo kortdag![]()