[VD-ITP] Weer eens VD foto's van Mees. Zo ziet Mees er op dit moment uit ! Kreeg een pb of ik niet naar Zaterdag kon, Dat kan helaas niet want dan moet ik werken. Dus wil even weten of ik nu wel of niet op Zondag ben, zo niet dan tijdig doorgeven !
Vind het een beetje raar? Waarom? Ik wil mees sowieso heel graag voor mn lens !!
lieke123
Geplaatst: 30-04-13 17:29
Worden er nu modellen geruild? Ik hoop niet dat dit te maken heeft met dat sommige fotografen ontevreden waren over de modellen van zondag en liever modellen van zaterdag wilde hebben.
Shayla
Geplaatst: 30-04-13 17:44
Hier ook die pb gehad.
Had te maken met 2 invallers die op zaterdag maar een halve dag vrij / vervoer konden krijgen o.i.d. en op zondag wel een hele dag.
Maar wat voor mij nu een beetje onduidelijk word is wie er nu de "leiding" heeft over de meeting en bij wie we dus terecht kunnen met evt. vragen.... Want degene die de pb verstuurd heeft is iemand anders dan de TS.....
Maar als diegene maar een halve dag vrij of vervoer kunnen regelen dat is toch genoeg, want je hebt toch een ochtend en een middag groep? (:
Cathleen
Geplaatst: 01-05-13 11:53
Ik snap er nu ook niet meer zo veel van, Heb van alles geschoven en geregeld zodat ik op die zondag kon, Heb nog gevraagd of het nu ook allemaal vast staat! en dan krijg ik alsnog een pb of ik niet op de zaterdag kan, Dan houdt het helaas voor mij op
Mensen dat was gewoon maar een vraag, geen verplichting! Ik probeer ook maar alles te regelen zodat het voor iedereen gaat he!!! Het is niet gemakkelijk meer om op zon korte tijd nog leuke modellen te vinden, daarom dat het gewoon makkelijk was als iemand kon wisselen!