Leuke foto. Wat staat Asta daar mooi met de oortjes naar voren. Die glansde ook zo mooi op de andere foto's (zat net even te kijken). Helaas staat vos hier dan weer net niet zo netjes.
Ik heb nog meer groepsfoto's, maar dit was de foto waarop de meeste mensen lachen en nr de lens kijken Altijd lastig met zo'n grote groep. Dankje, haha glansspray doet wonderen
Die is echt gaaf. Die wapperende staart van hem. Het is echt een heel mooie foto. (Is dat mijn paard? Wauw!) Sorry allemaal, hij is niet te koop, ik hou hem zelf.
Set_Elkol
Geplaatst: 12-04-13 14:05
haha goed zo! Inderdaad heeft jij erg mooie volle manen en staart, en ik snap precies wat je bedoelt, Set gaat ook nooit meer weg van mij!
Sok
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 16:03
Hmm.. Ik zie ze nu op m'n minilaptop en ze zijn toch wel heel donker en vreemd van kleur.. Toch nog maar even een keer opnieuw.. Ben alles behalve tevreden over de kleuren..
En wat komen er weer prachtige foto's voorbij... Nou word ik toch wel wat onzeker over mijn foto's hoor... Die van mij zijn lang niet zo mooi & helder van kleur... Ik vind ze een beetje grauw. Hoe krijgen jullie ze zo mooi helder?