Is er eigenlijk een forum aangemaakt waarop we onze foto's kunnen plaatsen? Is misschien wel handig?
lovey_ou
Geplaatst: 19-05-13 15:47
Iedereen super bedankt! Ben blij dat het nog enig sinds normaal verliep en gelukkig niet zo chaotisch! Ik geloof dat we nog geen eisen hadden qua foto's en tijd enzo?
Ik stel voor om zoon 5 a 10 foto's per model af te leveren met een klein logo erop en max 800x600 pixels. Ik zou graag binnen 4 weken van iedereen foto's willen zien :) Hoop dat iedereen het er mee eens is?
Chantal; ik ben zelf niet zo van de forums als ik heel eerlijk ben vind het wat extra gedoe maar als jij graag een forum zou willen ben je vrij om die aan te maken! Dan kan iedereen die dat wilt de foto's daarop zetten
RuiterL
Geplaatst: 19-05-13 15:50
Ben ook heel benieuwd naar de foto's! Knap hoor hoe al jullie honden zo goed netjes bleven zitten! had Nikan iets meer moeite mee haha
heidiLOVER
Geplaatst: 19-05-13 15:50
Was inderdaad gezellig en fijn dat alles zo goed is verlopen, echt top! Alleen mijn vind vind mij nu niet zo leuk.. Haha ze ruikt teveel andere honden!
@Lovey_ou: ik vind het altijd wel makkelijk, omdat ze dan alle foto's overzichtelijk bij elkaar hebben! Maar hoe wil jij het doen of wat vind jij het handigst?