Ja hoor die mag ook mee. Ik moet even kijken ik denk dat de fotografen beter op stal kunnen verzamelen en dan met 1 auto gezamenlijk naar de locatie omdat er daar erg weinig parkeerruimte is. Auto en trailer kunnen we op een parkeerplaats zetten van het afrika museum.
Ik kom me ook even in het topic melden. K kom mee ipv amandie met mijn 3 jarige ponyhengst. Hij mag niet los ivm veiligheid hij mag wel aan de longe. Rijfotos lijkt me erg leuk.
Ik kan evt ook nog een engels volbloed hengst mee nemen.
Wat bewolking hoeft voor de foto's helemaal niet slecht te zijn toch? Krijg je mooi zacht licht van. Maarja, teveel is ook weer niet goed en regen willen we natuurlijk al helemaal niet... Ben benieuwd.
Lichte bewolking is inderdaad geen probleem maar echt grijs is niet mooi, ik heb de canon ef 70-200mm f/4l en met bewolkt weer komt er veel ruis in de foto's daarbij is een zonnetje nooit verkeerd toch?
De voorspelling is niet bepaald goed, vandaag is het al niet echt super, maar voor morgen wordt beduidend minder weer voorspelt, wat doen we? Ik ben de rest van de dag/ avond weg, maar zal regelmatig evne hier checken via mijn mobiel.
Jij zit er natuurlijk al vlak bij, dus kan het weer het beste bepalen... Hier heel de dag al zon, nou alleen een beetje motregen maar het word al weer blauw.. Ik ga zoiezo richting Duitsland zometeen, dus kunnen we altijd morgen ochtend nog kijken of we met een klein groepje gaan als het niet te slecht is.
Het was inderdaad mooi vanochtend, tot het heel bewolkt werd en bovendien hard begon te waaien. Wel mooi voor de wapperende manen, maar als er morgen ook nog een plens regen voorspeld wordt niet... *checkt buienradar* Buienradar geeft vannacht, morgenvroeg én morgenmiddag buien. Het is natuurlijk de vraag hoeveel daarvan terecht komt, maar het ziet er niet best uit.
Ik weet het balen Ik hoop nog wel ff Door ha ha maar ik snap als mensen het te slecht vinden worden. Zou je dat dan wel hier willen melden dan weet ik wie wel en niet komen.
De modellen en fotografen kunnen ook bij ons op stal l parkeren maar dan moet je wel eerder komen is iets verder lopen te paard of voor de fotografen die gaan met zo'n allen in de auto daarheen. Trailers stam wel beter op stal dan in het bos. Neem ff contact met me op voor de gegevens
Ik vind het helemaal niet erg om met bewolking te moeten fotograferen, zo leer je ook weer bij.. Hopen op droog weer! Ik rij zoiezo met Rianne mee, ik zal aan haar vragen wat ze het makkelijkste vind met pakeren!
Volgens mij gaat het door voor degenen die het aandurven/die toch willen komen.
Ik ben bang dat ik het antwoord op deze vraag al weet, maar: is er op locatie een schuilplek voor de fotografen, mocht het gaan plenzen? Beetje water kan het spul wel tegen, maar veel...
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-13 19:04
Ik laat het gewoon Door gaan. Je kunt naar stal komen zevenheuvelen weg 55
Doe je het gewoon op stal of het bos? Ik kijk het even aan dan als het droog is kom ik ook kijken maar als ik de berichten kijk betwijfel ik het een 'rainyworld' heeft helaas geen toevoegingen aan mijn portfolio ben zelf echt heel erg naar de zon geneigd haha.
Ik weet het ook nog niet zeker. Als het morgenvroeg echt flink regent denk ik dat ik ook moet afzeggen. Wil het niet riskeren met mijn materiaal. Pas een nieuwe tweedehands lens gekocht waar ik heel blij mee ben, die houd ik liever nog goed Als ik kom Yvonne, zou ik je engelsman (toch?) ook graag voor mijn lens hebben