heel miss kom ik morgen even kijken, zal dan voor jullie wel overzichtsplaatjes nemen(: (ik loop niet in de weg, ben vaker op meetings geweest, desnoods kan ik helpen afleiden...)
Kan een slidingstop op het strand dan? Glijd dat genoeg? zou wel gaaf zijn!
daiswees
Geplaatst: 16-02-13 11:53
onwijs jammer dat ik dit topic nu pas ondek en het morgen al is! anders had ik me graag aanwillen melden met mn pony of zoeken jullie heeel toevallig nog een model ?
Het ligt aan het zand, maar dat schat ze wel in. Haar paard is trouwens heeeeeel gaaf: hij kan gewoon los en blijft als een hondje bij haar. En is gek op de zee: gaat erin spelen en liggen rollen enzo
@Fantabulouss, zou jij dit nog op de lijst kunnen aanpassen? @Heidilover, zou jij een extra lijst mee kunnen nemen voor mij? Kan ik een gil geven wanneer er moet worden gewisseld. Of mn beste vriendin met haar harde stem.
ben echt enorm blij nu, want had me zo op deze meeting verheugt!!
ik neem paardengeluidjes (telefoonapp) en zweepje met zakjes eraan ter afleiding. (gewoon voor de zekerheid)
NiKip
Geplaatst: 16-02-13 14:13
Ow god paardengeluidjes
Vorige keer leverde dat zulke plaatjes op bij Frits:
Jessietje
Geplaatst: 16-02-13 15:45
Even bijgelezen:p Heb 2 dagen op congres gezeten en was vanacht pas om 2u thuis en vanochtend meteen werken:) ben nu alles aan het checken en ook het weer.
Als ik kom dan vertrek ik sewes al richting Antwerpen en dan morgenvroeg met de auto. Het is 1u45min rijden voor mij... dus moet vrij optijd vertrekken:)
Wauw begin t nu toch wel erg dichtbij te komen! Heb er erg veel zin in en dat nieuwe model klinkt gaaf!! Ben trouwens ook erg blij met mijn ouders.. mijn vader kwam vanochtend m'n kamer binnenvallen met een gloednieuwe accu!
AvWShots
Geplaatst: 16-02-13 16:14
Geef mij ook zo'n vader :p Dacht nog wel snel een 2e accu te kunnen kopen vandaag, hij is gewoon nergens op voorraad! Maar denk dat mijn huidige accu het ook wel redt.
Ik heb er in ieder geval zin in! Hier mist het nu heel erg en net was er een beetje regen, hopelijk is het dan voor morgen goed
_l_amanda_l_
Geplaatst: 16-02-13 17:18
nou, gearriveerd in het schone Westen! En ik heb zowaar internet èn een taxi, helemaal luxe.
Nina, ben jij de enige die paaltjes heeft? Alles wat je hebt maar meenemen dan? Ik weet niet meer wie er nog meer paaltjes had, ik niet iig Tot morgen iedereen! Heb er zin in!!
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 16-02-13 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vertrek sewes met de trein richting Antwerpen! Zie het alvast zitten, hoop dat het mooi weer is dat ik niet de hele rit voor niets doe:p (2x 180km van zee naar Antwerpen en dan 2x 160 km van Antwerpen naar Kijkduin)
Moet nog achter iets van eten voor morgen... Zal snel moeten zijn nog...
Leeuk dat t nieuwe model mee gaat! Mijn poown heeft knetter hard gewerkt vandaag met les rechtrichten dus hoop dat ze morgen dn wat minder energie heeft ze is nogal een stuiterbal op het strand, manen mooi gemaakt voeten gewassen en weer mooi wit staart in de biotex en daarna nog een keer met shampoo en die is godzijdank ook wit geworden dus zit nu in een vlecht voor vannacht en een deken op aangezien mevrouw altijd in der eigen drollen gaat liggen haha. Hoprn dat ze morgen ook nog normaal wilt laden dn ben k helemaal happy! Heb er eecht super veel zin in dames! Hihi!